Heb een kindje van 6 maanden. Het is niet de bedoeling om alweer voor een 2e te gaan.over een jaartje willen we eigenlijk pas voor een 2e gaan. Nu slik ik geen pil en ben na me zwangerschap steeds netjes optijd ongesteld cyclus 28:29 dagen. We doen het met regenjassen! Nu dacht ik laat ik eens testen.had maandag ongesteld moeten worden. Maar weet niet precies wanneer mijn ei was. Aan het slijm te zien moet het wel rond dag 14/15 zijn geweest zoals normaal. Streepje stond er wel buiten de tijd maar werd binne een half uur toch steeds donkerder. Net met afvegen en een beetje roze. Als ik de test zie. Zie ik duidelijk een 2e streepje staan. Twijfel of het een indroger is. Bij mij dochter teste ik 4 dage voor NOd wel met een streepje binne de 5 min. Was hij ok wel lichter maar toch iets meer roze. Kwaliteit is hier echt bagger!!!
Lijkt er toch op dat dit geen indroog streep is... maar als je er nog niet mee bezig bent...ja dan komt het wel als een verassing......
ohhhh ik zie he ook! lijkt me toch wel een ECHT streep... misschien toch gefeliciteerd dan!? snap dat het idee even moet bezinken misschien!
Ik zie een vrij duidelijk tweede streepje. Ik heb wel eens een indroger op deze testen gehad maar die zag er wel anders uit dan dit. Is er een kans dat er iets mis is gegaan met het condoom?
Ik zie op die onderste foto inderdaad een streepje. Ik zou morgen ochtend nog even een keer testen met ochtend urine. Wellicht geeft dat meer duidelijkheid? Spannend. Helemaal met een kleintje van 6mnd. Hou je ons op de hoogte?
Ik zit echt dat ik denk ow nee!!! Ik test morge ochtend weer, Hou jullie op de hoogte, Heb wel buikkramp en wat roze met afvegen, Mis toch een indroger en dat de menstruatie eraan komt? Of toch zwanger.
Ook ik lijk op de tweede foto een heel licht streepje te zien. Spannend. Succes morgen met testen. Ben erg benieuwd!
Bij mij reageerde een kruidvattest ook eens op mn ei ( in de ronde dat ik zwanger raakte ) Ook ineens van een cyclus van 31 dagen naar een cyclus van 41 dagen ( bleef een week "last" van rekbaar slijm houden ) mijn ei sprong niet aan de rechterkant, en blijkbaar heeft mijn lichaam 10 dagen later een eitje aan de linkerkant laten springen, en toen dus zwanger geworden!! Maar goed, ik dwaal een beetje af Morgenochtend inderdaad nog een keertje testen, ik kan me voorstellen dat het nog even moet landen, mocht het zo zijn. Maar van de andere kant, als je dan zwanger bent, wilde dit kindje wel heel graag bij jullie gezin komen Succes!
Indrogers zijn vaak helemaal niet op de foto te krijgen en al helemaal niet roze. Deze is roze....ik denk gewoon een vroege positieve test.
Ik sluit me aan bij Panter, tenzij 'ie misschien reageert op je eisprong. Heb ik ook eens gehad, dan is het streepje morgen op een nieuwe test niet meer te zien.
Nou dames ben inmiddels ongesteld geworden!! Blijkbaar was me ei dus 2 dagen later als normaal. Vandaar dat ik 2 dagen later ongesteld ben geworden. Vind het streepje op die test toch heel raar!! Ik ga toch voor de zekerheid die test nog even doen. Wat dit dan geweest is geen idee. Maar ik ben wel een beetje opgelucht ook al had het welkom geweest. Maar wacht liever nog een jaartje!
Deed heel lang over mijn reactie, dus had ik.je laatste bericht gemist. Zit in een vergelijkbare situatie, maar testte gisteren negatief. Wel een opluchting ook hier, maar toch ook onverwacht een beetje teleurgesteld. Natuurlijk is nog een kindje welkom, maar het was mij ook iets te rap. Misschien is het toch een hele vroege mk geweest.
Een vriend van me heeft ooit voor de grap een test gedaan en die werd ook zwanger getest Dus het kan.
O haha frey, O heb je ook pas een kindje? Hou oud is jullie kleine? Was of ben je ok overtijd. Ja misschien idd misschien een vroege mk en drrm 2 dagen later pas ongesteld en misschien drrm een licht posi test. Of gewoon een ei die 2 dagen later is als normaal.en drrm 2 dagen later ongesteld. Als ik niet had getest dan had ik het ook niet geweten. Het bloeden is nu nog niet zo erg.doe voor de zekerheid toch de ene test nog even morgen om te kijke .beter het zekere voor het onzekere. Het had ook zeker wel welkom geweest.maar had niet zo handig geweest.ben nu net sinds 2 maanden een klein bedrijfje gestart.en me kleine meid is pas 6 maandjes.over een jaartje willen we wel voor een 2e kindje gaan.
Handig is anders inderdaad, maar dat heb je wel vaker in het leven. 😉 Mijn dochter is even oud (jij bent bevallen op mijn uitgerekende datum). Ik heb ook nog een zoon van 2,5. Ik heb nog geen cyclus, maar het was twee weken geleden niet 100% veilig gegaan en toen ik azijn ineens heel lekker vond ruiken, sloeg de twijfel toe. Azijn is mijn zwangerschapsdingetje. Zou nu, 2 weken later toch wel positief moeten testen als het zo geweest was. Ik snap dat je nog niet 100% zeker bent nu, maar als het een vroege mk was heeft het volgens mij niet veel zin om morgen al te testen. Na een paar dagen zou het streepje dan langzaam moeten verdwijnen. Toch nog even spannend. Succes.