Goedemorgen, ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje... Kort samengevat komt het er op neer dat we 4 IUIpogingen achter de rug hebben. Afgelopen maand groeiden er 3 eitjes en 4 kleine (of andersom?) en mocht de poging niet doorgaan. Moest direct stoppen met de puregon en er werd afgeraden 'zelf te klussen', maar niet verboden. Mochten het alleen doen als zowel mijn man en ik er allebei achter stonden. Ze hadden van het ziekenhuis ook gezegd dat ik een bloeding kon verwachten nav het opeens stoppen met de puregon. Nou hebben we ervoor gekozen om wel zelf aan de slag te gaan (ook aangezien het zaad van mijn man de meeste keren toch niet van enorm goede kwaliteit was en we gingen er een weekendje uit om even weg te zijn van alles). Ik heb ongeveer 8 dagen na het stoppen met de puregon wat bloedverlies gehad. Volgens het ziekenhuis duurde dat te lang om van het stoppen met puregon te zijn. Ze dachten dat ik misschien toch (veel te vroeg) ongesteld was. Al twijfel ik daarover, omdat het daar weer te kort en weinig voor was. Volgens mijn normale cyclus zou ik ongesteld moeten zijn. maar ja, ik weet dus niet of ik twee weken terug nou ongesteld was. Wel heb ik afgelopen maandag positief getest. Ziekenhuis adviseerde om later deze week nog een keer te testen; heb vandaag ook positief getest. Nu ben ik in de war. Hoe groot is de kans dat de testen vals-positief zijn? Want daar ben ik bang voor. Dat ik nu blij ben om niets. Dat ze bijv alleen maar positief zijn omdat ik iets fout heb gedaan ofzo of door het afbreken van de IUI-poging. Overigens hebben we een afspraak staan in het ZH voor 18 juli. Maar tot die tijd in onzekerheid leven duurt nog zo lang... Sorry voor het lange verhaal maar ik vraag me af of mijn lijf gewoon echt van slag is of dat we misschien toch eindelijk voorzichtig blij mogen gaan zijn?
Wanneer was die laatste echo waarop zoveel eitjes te zien waren? En hoe groot waren de 3 grootste toen? Heb je een foto van je testen?
De foto's van de testen staan op mijn telefoon, en ik krijg ze nog niet zo snel hierop. Kan het wel vanavond proberen. Ze lieten (allevier) in ieder geval weinig twijfel over. Geen licht streepje, maar gewoon echt vrij duidelijk zoals op de voorbeeldplaatjes. En die van clearblue gaf zwanger: 2-3 weken aan. De laatste echo was 10 juni (cyclusdag12); 4 eitjes van 18mm en 3 van rond de 12 mm (of andersom). In de nacht van 11 op 12juni heb ik veel buikpijn gehad (eisprong? ze gaan er iig wel van uit dat die dat weekend was). Normaal heb ik een cyclus van 27-28dagen.
Ik ben ook erg benieuwd naar een foto van je testen. En als je CB al 2-3 aangaf denk ik toch echt dat je zwanger bent. Nou heb ik geen verstand van de medicijnen die je nam. Staan die erom bekend dat je vals positief kan testen?
En maandag. Overigens heb ik opgeZocht dat we in puregon geen hcg zit. Pas in de pregnyl je prikt voor eisprong (en die ik niet heb gebruikt deze maand.
JEMIG meid je bent HARTSTIKKE zwanger!!!! Er zijn meiden stik jaloers op dit soort testen. GEFELICITEERD!!!!
kunnen ze geen bloedprikken? aan de hand van je testen zou ik ook hartstikke zwanger zeggen. zou echt contact opnemen als ze alsjeblieft je uit die onzekerheid kunnen halen en prikken.
En dan vragen ze je om over later nog eens te testen? Hij kan bijna niet positiever! Gefeliciteerd, gauw een afspraak maken met de gyn of een verloskundige als je die optie hebt
Met al die eitjes die ze op de echo gezien hebben, moet je misschien niet schrikken als er 2 (of meer???) vruchtjes aan het groeien zijn! Gefeliciteerd
Ze willen geen bloed prikken omdat daar geen medische reden voor is. En ja ik moet wel rekening houden met meerdere, al ga ik daar niet van uit, maar dat is wel meer risico en dus ook dat het mis kan gaan en dat is waarom het ziekenhuis het zelf klussen afraadden. Ben nu wel bang dat Ze boos zijn omdat we het advies hebben genegeerd . Ze klinken aan de telefoon soms niet zo aardig. Maar ja ergens ben ik blij zo blij dat het (hopelijk) is gelukt dat het me niet uitmaakt hoe/hoeveel enzo. Dat het blijkbaar tóch kan. Want op een gegeven moment ga je wel aan jezelf twijfelen.. Helaas zitten we in het ziekenhuis traject en kan ik niet ergens anders geen of eerder terecht dan zij hebben gepland nu vrees ik.