Buiten de tijd toch 2e streepje binnen de tijd wel tuurstreepje maar via de site en foto moeilijk te zien... wat denken jullie
Deze testen zijn voor ons niet te beoordelen omdat ze allemaal al opgedroogd zijn. Waarom doe je zoveel testen als ik vragen mag? Zijn ze allemaal van vandaag? Je kunt beter een foto maken binnen de afleestijd dan kunnen we beter meekijken. Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Nou het gaat er om dat ik morgen onder narcose moet en wil dus heel graag weten of dit wel kan of aan geven dat ik misschien zwanger ben. Nee alleen bovenst is van vandaag rest gister. Stom he...
Ik zie niets op de foto's die meteen zijn genomen. Ik denk dat je er dus vanuit kunt gaan dat je niet zwanger bent.
Bij mij betekent zo'n streepje helemaal niks helaas. Ja het betekent maar één ding; dat ik niet zwanger ben. Ik zou bijvoorbeeld overmorgen weer testen en dan aflezen binnen afleestijd.
Ik lijk wel wat te zien op de bovenste foto die binnen de tijd genomen is, maar zeker weet ik het niet. Hoop het wel voor je
Ik sluit me hierbij aan. Maar gaat het om een narcose, waarom geef je het dan niet aan? Je kunt toch zeggen dat je onzeker bent en zelf dacht dat je een heeele lichte test had? Als het kwaad zou kunnen voor een vruchtje, die narcose, checken ze heus wel. Prikken ze maar een uurtje eerder een HCG en dan weten ze het 100% zeker. 4-6 testen doen in 2 dagen gaat in ieder geval niet meer informatie opleveren, 't is niet dat er vanavond opeens wel een dikke roze streep komt te staan. Succes met de narcose & ingreep?!
Ik zie niets en vaak hebben de plustesten een lichte blauwe lijn. Om positief te testen moet de lijn even dik zijn als de voorgedrukte lijn