Indroger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sharon1993, 21 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharon1993

    sharon1993 Actief lid

    12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Hoi iedereen

    Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en ben sinds 2 dagen erg misselijk. Ik kon me gisteravond niet inhouden en heb heel laat in de avond nog getest en ik zag vrijwel gelijk een heel erg licht streepje maar te licht om op de foto te krijgen. Nu kijk ik net weer en ik zie een vrij duidelijke streep, persoonlijk vind ik hem te duidelijk voor een indroger. Ik zit nu op dag 48 van een onbekende cyclus en heb alleen im het begin ovulatietesten gebruikt maar mijn piek niet gevonden. Wat denken jullie? Een indroger of niet
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Deze is voor ons niet te beoordelen want veel te erg opgedroogd en wordt dan als negatief beschouwd.

    Je kan nogmaals testen en kijken of er licht oploop is met de zelfde test of een predictor.

    Stel dat je door zwangerschap zo misselijk zou zijn dan is dat duidelijk te zien aan een positieve test
     
    Moedie vindt dit leuk.
  3. Lotus123

    Lotus123 Lid

    19 sep 2019
    67
    38
    18
    Ik zelf vind hem ook te duidelijk, maar ik zou vandaag nog een test doen. Dan weet je het zeker.
     
  4. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Indrogers kunnen zelfs nog véél duidelijker worden dan dit. Daarom is het helaas niet te zeggen.

    Kruidvat geeft ook te vaak voorgedrukte streepjes die na testen heel donker indrogen.

    Daarom ook opnieuw testen en na aflees tijd geen streep is weg gooien
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dit is een duidelijke indroger. De streep loopt ook wat krom namelijk.
     

Deel Deze Pagina