Hoi dames, Momenteel zweef ik op een wolk! Op 18 oktober 2016 testte ik op 10 dpo voor het eerst positief van onze oudste knul En nu precies 4 jaar later op 18 oktober testte ik op 10/11 dpo positief van onze derde spruit ♥︎ Kan het met momenten nog steeds niet bevatten. Kindje is als een kers op de taart van ons gezin ♥︎ Vanochtend 13/14 dpo getest Morgen de verloskundige bellen en dan duimen voor een goeie eerste echo!!
Gefeliciteerd! Ik heb je topic gevolgd toen je met temperaturen bezig was. Fijn dat het nu gelukt is, en bijzonder dat er precies 4 jaar tussen zit
Gefeliciteerd! Wij hebben ook op een paar dagen na vier jaar verschil tussen de oudste en de jongste.
Dankjewel dames!! Toen ik doorhad wanneer mij ei was zei ik nog tegen mijn man het zou toch en grap zijn he.... Bij zoon en dochter had ik ook al zulke bizarre overeenkomsten (3e cyclus zwanger, beide cyclus van 48 dagen, beide eisprong op zaterdag en beide later terug gezet naar woensdag kon mijn temp kaartjes exact onder elkaar plakken) Als er niets veranderd in de termijn dan ben ik 30-06 uitgerekend, verjaardag van de oudste Her voelt soms nog steeds een beetje onwerkelijk