ja, krijg net een mail dat ze pas vandaag verzonden zijn. nouja we wachten het af. ik ga gewoon van een witte test uit
nou volgens mij ben ik goed in het plassen van witte/grijze strepen haha (wondfo waren nog niet binnen en was zo in de stress dus maar deze nog even gehaald)
doe straks nog die wondfo, en dan leg ik het het naast me neer wel raar altijd die grijze streepjes... lekker verwarrend ook...
Maar zon witte streep is ook wel super vaag hoor. Volgens mij hoort dat ook niet😖😖😖
Toen ik een vaag grijs dun streepje had, bleek ik achteraf niet zwanger te zijn. De cyclus erop was het wel raak, toen had ik een duidelijk roze streep. Maar het blijft altijd spannend, zo'n vage lijn. Ik zou overmorgen nog eens testen als ik jou was. Succes met het afwachten!
nou ik zie het gewoon als negatief. kijk over een paar dagen wel, als ik zo misselijk blijf en dan hopelijk dit gestress niet meer
Ik zie hem niet... denk dat de stress je ook misselijk maakt... denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!
Zie je een streepje? Ik lijk wel wat te zien. Maar als deze zo licht is, dan vraag ik me serieus af of die action test wel klopt want die heeft meer hcg nodig
er staat een schaduw, maar hij had al veel donkerder moeten zijn idd. wel een opluchting, zou niet weten hoe we dat met 3 kids allemaal zouden moeten doen
Nou gelukkig dan voor je, anders zit je toch behoorlijk even in de zorgen! Ben benieuwd hoe het over laar dagen met je is