knaller ovu op dag 10

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurop, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dames.. snap er niks meer van. Even op een rijtje:

Normaal cyclus van 27 dagen. Afgelopen ronde dag 29 hele lichte tuurtest. Daarna nog 1 en daarna helemaal niks meer.
    Op dag 35 eindelijk ongesteld en dat 9 dagen achter elkaar. Nu dag 10; zin in seks, slijm. Ik denk; laat ik eens een ovulatietest doen. En die knalt de pan uit. Normaal doe ik die pas vanaf dag 14 een keer omdat ik vrijwel elke cyclus mijn knallertest op dag 18,19 of 20 heb. Dat is nogal een verschil me nu dus. Is dit normaal na een vroege miskraam?? Kan je cyclus zo van slag zijn.

Ik ben trouwens blij dat ik op gisteravond nog ff gesekst heb.. omdat ik zo'n zin had en nog maar een paar druppeltjes bloed had.

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Omg. Helemaal aan het trillen hier.
    Hoe kan dit.......!!!:$
    Na gisteren die ovulatietest, dacht ik vanmorgen.. 'al is het niks, toch voor de zekerheid een zwangerschapstest'.... Na 9 dagen bloedingen (wel stuk minder dan menstruatie).. krijg ik deze uitslag....

3. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Wow meid! Wat bijzonder en wat spannend. Voorzichtig gefeliciteerd. Hoop dat kleine uk zich heeft vast kunnen houden!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha, ja dat zie je niet aankomen dan.
    Gefeliciteerd!!

Als je vandaag de vk belt geef dan aan dat je wel een flinke bloeding hebt gehad. Misschien kan je dan eerder langs komen dan met 8 weken.

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Dank jullie. Ben echt onzeker.. weet niet of ik blij kan zijn. Bel vanmiddag de vk en zeg dan idd dat ik bloeding heb gehad. Kan dan vast eerder komen.

6. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    oh Fleurop spannend!!!!
    ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, kan me voorstellen dat je op je benen staat te trillen.
    ben heel benieuwd wat de vk zegt

groetjes izzy

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Kan een zwangerschapstest reageren op ovulatie?

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    zeker even bellen meid. vanwege de bloeding vragen of ze een bbz willen uitsluiten. wel heel erg spannend dit!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Moet dat helaas beamen. Bij een cyclus van 27 dagen kan je eisprong komen vanaf dag 9 tot en met dag 17 van je cyclus. Dus voor hetzelfde geld heb je nu je eisprong!

Iemand anders hier had een positieve CB Digitaal welke 100% op haar eisprong had gereageerd. Dus tja, het kan.

De enige manier om erachter te komen of je zwanger bent of niet is de kkomende week door te testen. Nemen je testen af, dan was het je ei. En anders ben je zwanger!

Of een echo laten maken.
    Hoop dat je zwanger bent!

10. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Ik dacht het niet zo duidelijk als dat jij de testen hebt nu...
    voorzichtig gefeliciteerd meid!
    maar wat paniekertje ook zegt, zou wel even bellen.
    spannend hoor!

groetjes

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Dinsdag de 13e heb ik een echo. En idd tot die tijd maar even testjes doen. Heb nog wel wat goedkope liggen...

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Eens met Be Happy.

Als je testen de komende dagen positief blijven, dan is dat super, ik hoop het voor je meid, succes!

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Toch blijft het dan bijzonder dat ik vlak voor de bloeding een super licht tuurstreepje had en daarna dus een dikke streep. Dus hcg is toegenomen tijdens de bloeding terwijl je zou verwachten dat het dan afneemt....
    of dan toch eisprong.. maar ook dat vind ik raar aangezien ik altijd mijn ei pas vanaf dag 17 heb gehad (volgens ovutesten).. is nogal een verschil.

hoe dan ook... afwachten..... ik weet het ;)

14. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    het is zeker vreemd. maar bij een bbz wordt je vaak 'gewoon' ongi en stijgt je hcg langzaam, dus kan best zijn dat het tijdens je bloeding is gaan doorstijgen maar toen heb je wss niet getest omdat je dacht ongi te zijn. niet om je bang te maken hoor meis want mssn zit het bij jou juist wel goed! maar omdat ik het recent hier nog op het forum tegen kwam en omdat iemand in mijn familie het recent ook heeft gehad...

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Spannend hoor. Succes met wachten tot de 13e en we kijken uit naar je testen deze week :) ik duim mee voor een plak beebje.

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Paniekertje: ik hou het in mijn achterhoofd van die bbz.. ik ga er maar niet van uit. Maar je weet nooit natuurlijk. ... het wordt een lange week ;)

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    ik hoop ook voor je dat het goed zit fleur! lekker veel andere dingen doen. is de week zo voorbij ;)

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je kunt op zwangerschapt testen met een ovutest.

Een zwangerschapstest kan geen ovulatie laten zien

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Vandaag weer getest. Donkerder streep kan bijna niet. Dus ovulatie kan ik uitsluiten. Ben toch echt zwanger. Nu afwachten.

20. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Foto??? ;)

Maar spannend zeg!
    Nu nig even geduld hebben voor de echo.

Deel Deze Pagina