Hi dames, deze testjes zijn van gisteren. Ja allemaal want er is telkens niks te zien in de afleestijd en dan een paar uur later duidelijke lijntjes. Ik zit nu 3-4 dagen voor NOD. Zijn het gewoon deze testjes die zo bizar indrogen? Of is er een kansje..
Wauw, vind ze ook best duidelijk voor een indrooglijn, maar dit is geen foto van een kwartier langer maar echt meerdere uren, dus dan zou je zeggen negatief. Hopelijk snel een positieve test binnen de tijd!
Ik zeg helaas indrooglijn. Ik had dit ook vaak met deze testen, daarom is het echt beter de test na de tijd weg te gooien en niet meer naar kijken. (En ja, ik zeg niet dat dit makkelijk is, ikzelf had daar ook moeite mee!) Hopelijk snel een streep binnen de tijd!!
Ik zou een ander merk test doen. Geen ervaring met deze specifieke test, wel met een hoop anderen en zelf nog nooit zo’n duidelijke indroogstreep gehad.
Het waren inderdaad ‘nep’ strepen. Alle andere testjes bleven negatief en ben vrijdag ongesteld geworden. Nooit meer deze testen voor mij!