Hallo allemaal Ik weet dat je in principe maar 2 weken na je ovulatie een zwangerschapstest mag doen. Maar wou toch even luisteren hoeveel dagen na positieve ovulatietest, jullie een positieve zwangerschapstest in handen hadden? En met welke test was dit dan? Alvast bedankt! Groetjes
Ik had deze zwangerschap op 7 dpo een positieve test met first response (goedkope predictor early) Jongste dochter 12 dpo met kruidvat 2 voor 5 euro. Maar toen niet eerder getest omdat ik dacht het is toch niet raak. Die was zo duidelijk dat als ik eerder had getest die ook al positief was geweest. Oudste dochter 10 dpo negatief 12 dpo heel heel licht positief met action (de gewone, early bestond toen nog niet) toen een kruidvat 2 voor 5 euro gedaan op aanraden van hier en die was licht positief maar duidelijk dan de action Wil nog even zeggen dat vroeg positief testen te maken heeft met wanneer de innesteling was. Dus bij een vroege innesteling test je eerder positief dan bij een late innesteling. Uiteraard merk je hcg wel eerder op bij een gevoeligere test. Als tip geef ik mee om vooral GEEN kruidvat early en andere plustesten met blauwe streepjes te komen. Deze geven vaak een plusje terwijl je niet zwanger bent
Op 7 dpo een bijna onzichtbare streep op de first response en op 8 dpo een licht zichtbaar streepje op de first response. De 1e foto is van 8 dpo, die van 7 dpo kreeg ik niet op de foto. De 2e foto is van 9dpo. De test werd dus al snel duidelijker.
Ik had op 9dpo een positieve sensitest early midstream. Niet eerder getest. Was eerder ook positief geweest denk ik.
Eerste zwangerschap op nod een hele lichte positieve test (niet eerder getest maar wsch was die maand mijn eisprong toch later gezien de hele lichte test). Tweede zwangerschap op 10dpo een licht streepje op de Action en Predictor. Dag erna al een stuk duidelijker.
1e zwangerschap: 10DPO (was zonder twijfel ook 2-3 dagen eerder positief geweest) 2e zwangerschap: 8DPO (de dag ervoor ook getest, toen twijfelde ik al of ik niet héél licht iets zag maar besloot dat ‘t niets was ) 3e zwangerschap: 8DPO Alle keren met kruidvat 2v5 getest.
Ik had bij twee zwangerschappen op dag 1 en dag 2 een positieve ovulatietest, dan op dag 11 een positieve test (dus laat zeggen 10dpo). Een was een goede zwangerschap en een een missed abortion. Bij mijn derde zwangerschap testte ik ‘pas’ 12 dpo positief waarbij t streepje niet voldoende opliep.
10 of 11 dpo een heel licht streepje op KV2v5. Maar had ook niet eerder getest dan dat. Leek me al vroeg genoeg..