Ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Animous, Jan 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Animous

Animous Lid

Jul 23, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Heey Lady's,

Een vraag, aangezien ik een onregelmatige menstruatie heb. Wil ik zo snel mogelijk beginnen met ovulatietesten.

Mijn laatste menstruatie was 15 december, maar aangezien mijn laatste menstruatie's 41,36 en 54 heeft laten wachten weet ik nu niet welke dag ik moet beginnen met testen.

Zelf zat ik te denken vanaf dag 21 van m'n cylus, maar andere kant ben ik weer bang om mijn ei te missen omdat het een korte cyclus kan worden. En tot welke dag moet ik blijven door gaan met testen, als ik deze maand geen eisprong krijg?

Kunnen jullie mij advies geven?

Gelijk een paar andere vragen, als je een 2 donkere testen hebt (positief ovulatietest) Is je eisprong al gaande of komt het binnen 24/48 uur?

Ik heb gelezen dat het aanbevolen wordt om op een tijd stip te testen, wat als je een paar dagen pas in de avond test (bijvoorbeeld 9 uur later dan dat je normaal de test uitvoer) heeft dat invloed op de resultaat?

2. LinDaan

LinDaan Lid

Jul 14, 2015
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Het was de laatste tijd wel wat regelmatig (34-37) maar na mijn miskraam werd het 42 en toen 39. Ik ben gaan testen op dag 10 omdat ik wilde zien hoe het opliep.
    Dit is mijn rijtje

tmp_17425-20161225_164240-1397734703.jpg

tmp_17425-20161224_1456141213322456.jpg

3. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

Dec 7, 2016
    104
    24
    18
    Female
    Hoi Animous, ik ben gisteren zelf net begonnen met ovulatietesten. Is voor mij een hele nieuwe wereld :D
    Ik ben begonnen op dag 11. Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus gaat duren, ik heb 7 december mijn spiraal laten verwijderen en was precies twee weken later ongesteld.
    Weet nog van de vorige keer dat ik een vrij lange cyclus had, lees gemiddeld 37-42 dgn, dus wil bij voorbaat meer inzage in het hele zootje om zo de kans op zwangerschap groter te maken.

4. Animous

Animous Lid

Jul 23, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Heey Lindaan,

Wauw beter dat je nu je cyclus wat regelmatig er is. Wel jammer van je miskraam :( hoop dat het weer snel raak is :D

Sorry ben echt nieuw nieuw met dit maar wat betekent de CD die je bij schrijft? En welke dag is nu je piek) Zie het niet zo snel :$

5. Animous

Animous Lid

Jul 23, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Hey Dobbertje,

Hihi super leuk voel ik mij niet meer als een dombo :p het is voor mij ook totaal een nieuwe wereld. Maar alles went natuurlijk ;)

Dat is kort geleden dat je spiraal verwijderd is. Hoop dat het snel raak is :)

Share This Page