Hallo allemaal, Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie na mijn curretage op 21 mei. Ik heb gisteren een testje gedaan en heb niet echt goed bekeken, even heel snel en zag geen lijntje dus ik dacht ik word gewoon ongi want ik heb een week lang al ongi krampen. De testje had ik vandaag nog liggen in de douche en bekeek hem net weer en zie een vaag lijntje maar het is een lijntje. Is dit nou een indroog lijntje of ben ik zwanger.
Als er vanmorgen een lijntje stond en gister niet, denk ik dat het een indrooglijntje is. De test is iig niet meer betrouwbaar. Als ik jou was zou ik morgen nog een keertje testen ! Succes
Hay butterfly, Bedankt voor je antwoord. Ik zal inderdaad weer testen en hoop natuurlijk dat het weer raak is.
Nou meis ik duim voor je dat je toch wel gewoon zwanger bent! het duurt anders wel heel erg lang voor je hoor, dat je weer ongi word! Ik ben zelf 19 mei gecurreteerd, en weet dus helaas hoe lang het wachten is! En gelijk zwanger worden na je curretage kan dus ok wel heel gemakkelijk hoor! Dus hopelijk morgen een posi test, ik duim voor je!
Hallo sterretje, Bedankt voor je antwoord. Ik zie dat je na je curretage een miskraam heb gehad, hopelijk wordt je snel weer zwanger. Ik vroeg me alleen af wanneer werd jij ongesteld na je curretage of ben je gelijk zwanger geraakt. Hoop snel wat van je te horen
Hey tessatje, Ik heb 4 weken na mijn curretage nog negatief getest Na 5 weken na de curretage heb ik voor het eerst positief getest. Ik ben dus na mijn curretage niet meer ongi geweest voordat ik weer zwanger werd. Helaas is dit bij ons weer op een mk uitgelopen. Maar eht kan dus heel geod hoor meis, gelijk weer zwanger zijn! Ik blijf duimen! En oh ja, bij mij was de streep eerst ook heel licht hoor!