Heyhoi, Deze maand begonnen met ovulatie testjes van de action. Nu heb ik er al niet zoveel verstand van, blijven de test streepjes ook Super Dun... ik neem aan dat dit niet helemaal de bedoeling is. Doe ik iets fout?? Een ander merk proberen misschien? Help me out please =)
Gewoon door blijven testen. Het beste 2 keer per dag. De streepjes variëren per persoon. Bij sommige zie je tot aan de positieve test geen 2e streep, bij anderen loopt de test juist op.
Ik gebruikte liever van die dipsticks van zwanger en kids... Vind action/big bazaar altijd lastig aflezen. Ik zie dat je best kort op elkaar test? En 2x daags. Ik testte zelf vaak tussen 13-15u (ivm wisselende diensten) 2 uur ervoor niet drinken, ongeveer uur ervoor nog een keer plassen zodat je urine geconcentreerd genoeg is. Als de test flink donkerder werd dan testte ik in de ochtend of avond nog eens. Testen kunnen oplopen maar hoeft niet
Dank voor de snelle reactie! Ze lopen wel "iets" op alleen vind ik het streepje zo dun? Lijkt echt op een pen streepje. En klopt k test best veel achter elkaar "ongeduldig"geloof ik
Ik zoek er ook niet teveel achter, nogmaals k vind alleen dat het t streepje zo dun is. Ik heb heus door dat deze negatief zijn. Maar naar mijn idee hoort ook een negatieve streep breeder te zijn dan dit.
Bekijk bijlage 585083 Mijn ovu testen van de action. Ik begin met testen zodra ik vruchtbaar slijm spot. Ik drink een klein glaasje water bij het ontbijt en test dan rond 10.00/11.00 uur met mijn 2e urine. Ik vang de plas op in een bekertje en hou de stick er ongeveer 10 langzame tellen in en maak daarbij een draaiende beweging. Daarna leg ik hem plat weg. Zodra de streep duidelijker is test ik in de middag nogmaals op dezelfde manier. Deze keer was mijn urine wat lichter maar toch mijn piek kunnen vinden. Ik temperatuur daarnaast ook dus zie dat het klopt.
Ik vond ze verschrikkelijk. Werden gewoon niet positief bij mij. Ik had ze gewoon van eBay, heel goedkoop en werkten super goed hier.
Zo waren ze bij mij ook (minimaal 2-3 uur niet gedronken van tevoren, in ochtend en avond getest)..terwijl op dipstick wel goede positieve streep.
Yup zo zien die van mij er dus ook uit. Indd morgen even langs de kruidvat. Straks mis ik iets omdat die ut testen zo raar doen. Thanks voor het showen van die van jou!!
Wauw die van jou zien er een stuk beter uit indd! Maar geloof dat action niet mijn merk is. Wel al "vruchtbaar slijm" gespot. Maar action zegt van niet haha
Helaas is bestellen nu niet mogelijk bij zwanger en kids vanwege vakantiestop?? Is er nog een goed alternative?? Wil hem namelijk niet missen ^^
Zijn de ovu testen wel goed dan? Zw testen van hun ben ik namelijk goed van terug gekomen. Had een hele mooie vals positief =(.