Oké dan probeer ik die binnekort nog steeds niet ongesteld. Even logisch gezien zou dit vandaag mijn NOD zijn als ik uitga van mijn langste cyclus. Hoe groot is de kans dat je een keertje een eisprong overslaat?
Toevallig had ik vorige cyclus opeens een laat ei. (Gokje aangezien ik 5 dagen te laat ongesteld werd). Nooit gehad! Dat is natuurlijk anekdotisch maar het gebeurt wel dus.
Oké weet je toevallig of je fase van ei naar ongesteldheid kan afwijken? Dit was bij mijn eerste altijd 12 dagen (ovulatie testen) bij mijn tweede was het in 1x raak dus had geen vergelijk. Ik bedoel eigenlijk zou die nog steeds 12 dagen "moeten" zijn of zou nu na de laatste zwangerschap nu bv 14 ,dagen of misschien wel langer kunnen zijn? Als je het snapt hoor ik ben slecht in uitleggen
Ik zie wat je bedoelt.. Vraag me af of dit echt positief is.. Ben benieuwd als je morgen nog eens test.
ik zie je teststreepje op je kv-test ook! Heb je de predictor al in huis? ben heel benieuwd! En 2 cycli geleden had ik ook oneens een langere cyclus. Nog nooit gehad ook maar toen opeens 5 dagen later
Inmiddels gisteren laat ongesteld geworden! Jammer maar helaas! We waren ook niet mee bezig (welkom altijd) maar ben toch lichtelijk teleurgesteld moet ik eerlijk bekennen. Mijn man trouwens ook dus wie weet wat de toekomst brengt bedankt dames
Jammer misschien snel meer geluk. Dat is de voorgedrukte streep die er tegenwoordig vaak zit toen ik de test uit het pakje haalde en heel goed keek zie je gewoon een 2e streep deze is grijs maar viel me gelijk op. Slecht zijn die testen geworden.