OH MIJN GOD! Twee streepjes op de predictor test. Ik ben in shock. Het grappige is dat ik de terugweg van de drogisterij moest overgeven langs de weg, ik dacht dat het de spanning was haha.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat die niet positief gaat zijn. Ook al heb je de test totaal verkeerd uitgevoerd Edit : Ok, je hebt de test al gedaan! HEEL ERG GEFELICITEERD!
Dat ga ik zeker doen! Nadat ik ben bijgekomen van deze uitslag. Zit een dag voor m’n NOD. Ik voelde al dagen menstruatiekrampen, voelde me misselijk en kon niet slapen sinds 7dpo. Eigenlijk heb ik dit elke maand als PMS klachten. Alleen toen ik een paar dagen geleden na the voice senior zo hard moest huilen omdat ik het zo prachtig vond dat bejaarden konden zingen vond ik mezelf echt gek worden. Na weer een slapeloze nacht toch maar een test.
@Mammielove Whaaaa. Super fijn zeg! Van harte gefeliciteerd! Kan jij het ook nog niet helemaal bevatten?! Volgens de berekeningen ben ik 9 mei uitgerekend, ik weet precies wanneer m’n ovulatie wa
Super!!! Gefeliciteerd wel heel leuk om deze forum te lezen nu kun je je overal aanmelden en babykleertjes googlen! Congratz