Dankjewel allemaal! Het is echt een bizarre dag en ik kan het nog nauwelijks geloven. Iedere maand ben ik heel zorgvuldig met testjes doen, alles volgens het boekje. Deze maand dacht ik eigenlijk dat het toch niet raak was, maar dacht; ah laten we voor de gein deze test eens proberen en ik plas hem gewoon onder. Totaal niet volgens de regels, snel weer weggelegd met het idee dat het toch niks was en ben weer gaan slapen om vervolgens een paar uur later met een positieve test in handen te staan. Wat een wereld. Er komt van alles voorbij vandaag: ongeloof, vreugde, angst dat het alsnog mis gaat.
hahah leuk dit soort topics. Mooie testen en ik voel precies wat je nu verteld. Zo had ik dat ook. Zo bijzonder en bizar tegelijk. Gefeliciteerd!
Wauw, wat een bijzondere dag voor je. Gefeliciteerd!! (En hopelijk blijft het bij deze ene keer overgeven!)
Huilen bij de voice... prima te gebruiken als zwangerschapssymtoom. Alleen... je komt er nooooooit meer vanaf! Gefeliciteerd! Heb alle kriebels in m’n buik met je meegevoeld afgelopen vijf minuten. Heerlijk!