Ik gebruik nu voor 2e ronde ovulatietesten van de action. Vorige ronde geen overtuigde knaltest erbij gehad, terwijl ik deze ronde steeds een tamelijk dikke streep heb. Willen jullie eens meekijken, wat denken jullie hiervan?
Dank jullie wel voor jullie reactie! Maar zwanger geeft hij toch niet zo vroeg aan? Mijn cyclus is gemiddeld 25, 26 dagen dus dan zit ik nu nog ong 1 tot 1.5 week voor mijn NOD (volgens mijn ovulatieapp zou ik afgelopen zaterdag mijn ovulatie hebben gehad). Zelfs met een zwangerschapstest is het dan nog veel te vroeg om te testen toch?
Ik zou ook een zwangerschap test doen! Het zou wat vroeg zijn ja maar wel apart dat je testen zo blijven of je cyclus moet anders gelopen zijn, had je voor de positieve testen wel een negatieve? Anders was de laatste menstruatie geen echte menstruatie?
Ik durfde eigenlijk niet, maar zojuist toch een test (zwangerschapstest van Action gedaan). Ik ben echt helemaal in shock.. Er is een streepje op te zien... Niet zo donker als het streepje in het controlevenster, maar wel zichtbaar en binnen de afleestijd.. Ik weet even niet zo goed wat ik hier allemaal van moet denken (zou dit streepje niet veel donkerder moeten zijn als dit van de vorige ronde is?). Ik zal even kijken of ik hem op de foto krijg en kan uploaden...
Dit is geen licht streepje hoor op je zwangerschap test, maar super duidelijk positief. Gefeliciteerd! Nu eerst maar even van de shock bekomen en dan puzzelen over het hoe en wanner
Wat fijn dat jullie hem positief vinden! Ik kan het eigenlijk (nog) niet geloven, dit is zo onwerkelijk (maar zo welkom!) Bedankt voor jullie reacties!
Nou die test is echt duidelijk positief hoor. Wat grappig je komt met en vraag met ovulatie testen en je blijkt gewoon zwanger. Geweldig hahahaha Gefeliciteerd. Ga je nog en digitale doen om te kijken hoelang je zwanger bent?