Clearblue digitaal met wekenindicator niet zwanger maar toch opengemaakt.... nu twijfel, dom dom dom

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by pino75, Jun 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Ik ben al een tijdje meelezer maar nu toch echt mijn eerste post.
    Om een domme reden vind ik zelf. Om een lang verhaal kort te maken, ik denk zwanger te zijn. Kruidvat testen ben ik niet meer zo tevreden over. Dus ik dacht, laat ik eens een clearblue digitaal met wekenindicator doen.
    Vanochtend snel naar de kruidvat en thuis met het 2e plasje de test gedaan. Ondanks het warme weer niet gedronken zodat mijn urine niet te verdund zou zijn. Uiteraard na de test heel wat water naar binnen gegooid.
    De test gaf aan niet zwanger. Dit was niet wat ik hoopte maar wel moest accepteren en weer verder gaan met de orde van de dag. Het bleef echter knagen in mijn achterhoofd dus hop de test weer gepakt en hem opengemaakt. Stom ik weet het. Dan zie ik 2 teststaafjes waarop bij de één een donkere streep en een lichte streep staat en op de andere teststrip alleen een lichte streep. Uiteraard heel Google nageplozen en nu twijfel ik zo. Zou ik dan toch zwanger zijn. Ik weet mijn eisprong niet precies maar zit nu op nod of hooguit 1 a 2 dagen ervoor (op basis van mijn cyclussen afgelopen jaren).
    Is er iemand hier op het forum die deze test ook opengemaakt heeft bij positief/negatief dat ik kan vergelijken.
    Ik weet dat je bij die andere digitale test zonder wekenindicator niet naar de streepjes moet kijken. Maar had het idee door de filmpjes op internet dat deze anders werkt.
    Ik wil met liefde de foto bijvoegen maar weet even niet hoe.
    Kortom het is een heel verhaal geworden, maar hopelijk heeft iemand iets soortgelijks gedaan. En kan ik de negatieve test accepteren.
    Alvast bedankt voor het lezen.
    Fijne dag!

Lieve groetjes Pino

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Ik zou er van uit gaan dat je niet zwanger bent . En die streepjes staan er altijd hellaas

3. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    @cynmark29 bedankt voor je reactie. Ik was er al bang voor. Soms heb je net even die bevestiging nodig van een ander.
    Ik bedoel die test waar je geen patroon kan verwisselen want daarvan weet ik dat er altijd iets staat. Maar echt die je open moet breken (met best veel moeite ;-D

Citroentje93 likes this.
  4. Anna4

Anna4 Bekend lid

Jun 25, 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Geen ervaring mee maar duim voor je dat je iets te vroeg bent!

5. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Dat vind ik lief van je @Anna4!
    Ik zie dat je pril zwanger bent. Gefeliciteerd!

Anna4 likes this.
  6. Maan1989

Maan1989 Actief lid

Apr 26, 2017
    101
    54
    28
    Female
    Die streepjes staan er helaas altijd. Misschien overmorgen nog eens testen?

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Deze test is niet bedoeld open te maken om streepjes af te lezen.
    Als je kruidvat niet fijn vind zijn er nog wel een aantal anderen die je kunt doen als je streepjes wilt kijken. Van de action bijv, kost ook bijna niks.

Is wel echt zonde als je elke keer een test gebruikt a 15,- per stuk.
    Kun je heel wat action testen voor kopen ;)

Hopelijk was je gewoon te vroeg!

8. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik woon in een klein dorp waar ik naast de kruidvat test geen andere optie had dan deze vanochtend.
    Dit is de eerste keer dat ik zo'n test doe, kruidvat in het verleden vals positief getest toen we voor onze tweede bezig waren.
    Ik heb geen enkele symptomen naast meer plassen wat ook door het weer kan komen en uitblijvende menstruatie.
    Normaal toch al wat klachten voordat ik ongesteld word.
    Tijdens het vrijen is het condoom afgegleden. En is alles in mij terecht gekomen
    En ik wilde graag duidelijkheid.
    Die kreeg ik alleen wilde ik die niet zien... Maar ik denk dat er wel meer vrouwen zijn die dit herkennen.
    Ik wacht af of er een menstruatie gaat doorzetten of later in de week nog eens testen.

9. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

Mar 2, 2017
    172
    47
    28
    ik heb mijn clearblue test ook opengemaakt toen hij zwanger 1-2 aangaf. Als je wil post ik hem hier nog even al denk ik ook wel dat het niet de bedoeling is om hem open te maken maar ik was ook gewoon te nieuwsgierig :p

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik ben wel benieuwd naar zo'n opengebroken test :)

11. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

Mar 2, 2017
    172
    47
    28
    voila bij deze mijn positieve opengebroken test.

Attached Files:

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Wat vet hoe dat eruit ziet met dat computertje erin! Op de bovenste zie ik twee streepjes, wat is de onderste dan met 1 streepje?

13. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

Mar 2, 2017
    172
    47
    28
    ze liggen normaal op elkaar maar voor de foto dus uit elkaar gehaald

14. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij was t zo dat als ik niet zwanger was de bovenste maar 1 streepje gaf
    Wel zwanger gaf de bovenste 2 streepjes
    Miss is het bovenste streepje nog te licht kunj foto plaatsen ?

15. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hier helaas ook streepjes toen ik niet zwanger was :(

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    die strepen staan er altijd

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij mij was het zo als bij jou.....twee streepjes boven, maar ik was echt niet zwanger toen! De testen kun je niet aan de hand van streepjes aflezen helaas. Staat ook in de bijsluiter overigens.

18. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik even niks meer van me liet horen. Ik kreeg het bericht dat mijn man geschept was door een auto. Dus ben net pas thuis uit het ziekenhuis.
    Hierdoor legt voor mij wel de nadruk op wat belangrijk is en wat toch eigenlijk niet zo. Het plaatst het één en ander in perspectief.
    Voor wat betreft de test. Van mijn test met 3 streepjes zijn er 2 iets lichter dan die van @Smurfje1 op de controlestreep na. Die is ook donker. Ik lees verschillende ervaringen dus het kan alle kanten op. Ik wacht het af. Voor nu genoeg andere dingen om me mee bezig te houden.
    Bedankt allemaal voor jullie reactie!

19. pino75

pino75 Lid

Jun 24, 2015
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Op de foto niet heel duidelijk maar wel duidelijk te zien met het blote oog

Attached Files:

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas meid maar deze verschijnen altijd zo licht Ook bij niet zwanger.
    Ik heb hem toen ook opengemaakt en zag exact zo uit en was echt niet zwanger!
    Als je nog twijfwlt zou je vandaag een ander merk kunnen doen, maar adhv deze strepen kan je niet zeggen dat je misschien wel zwanger kunt zijn.

Share This Page