Hi meiden, Welke van de drie is als positief te beschouwen?! Of nog geen van alle positief? Data's staan er achter op een briefje. Gister avond voor het laatste geklust.
Ik zou zeggen de onderste. Maar je kan maar beter een soort test gebruiken. Omdat ze allemaal een ander soort streepje geven.
Die van 4 mei 23.00u lijkt wel positief (maar de foto is beetje moeilijk beoordelen, omdat die testen zo klein zijn).
Ja ik weet het hihi. Gebruik normaal ook altijd dezelfde testen alleen ik had er nog maar twee in huis, twee verschillende.. Vandaag is alleen de Kruidvat open hier dus kon daar alleen ovu testen halen haha.. Vandaar dat ik het hier mee moet doen Ik heb nu alleen maar Kruidvat testen liggen dus zal er vanavond nog eentje doen..
Dank voor je reactie! Gister avond ook geklust. Eitje springt na een positieve test binnen 24/36 uur toch? Vandaag overslaan en morgen nog een keertje klussen denk ik dan maar
Haha vanavond weer klussen kan zeker geen kwaad! Nog even gezellig maken straks! Dan moeten we goed zitten als de test gister om 23:00 positief was toch?! Hebben we igg op het juiste moment geklust, dus dan maar afwavhten hihi
Voor het eten nog even gezellig gemaakt met vriendlief en net nog een ovu testje gedaan.. Lijkt af te nemen dus denk dat m'n lh piek geweest is.. Nu benieuwd wat m'n temperatuur gaat doen de komende dagen om zeker te weten of er een eisprong geweest is! Gisteravond 23:00 en vandaag eind van de middag geklust dus nu weer op het wachtbankje