Wanneer testen jullie? Zwanger worden met endometriose

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xAnoniempjex2378, 13 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAnoniempjex2378

xAnoniempjex2378 Nieuw lid

18 feb 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hey,
    Ik ben minder dan een half jaar geleden geopereerd aan endometriose & verschillende cystes.
    Ik ben deze maand op controle geweest bij de gynaecoloog & die gaf het advies dat als wij onze kinderwens wilden vervullen, we het beste gelijk konden beginnen met proberen ivm de kansen. Dit dus ook gedaan.

Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met proberen zwanger te worden met endometriose & adenomyose. (Hoe lang duurde het voor je zwanger werd, hoeveel dpo teste je positief, welke symptomen heb je ervaren, etc)

Ik zelf heb ongeveer een cyclus van 25 dagen (Mijn NOD is 22 of 23 januari). Mijn ovulatie test was positief op 9 januari.

Vanaf wanneer zou ik kunnen gaan beginnen met testen? En op hoeveel dpo testen jullie meestal? (Heb vroege testen in huis, maar ook normale)

Maar moet zeggen, ik ben echt zo ongeduldig het idee dat ik nog een week moet wachten voor ik kan testen maakt me gek

Moet ook zeggen dat ik sowieso echt pech heb deze week, dat maakt het extra spannend. Heb gister ineens enorme diarree gehad op 4DPO, wat ik normaal NOOIT heb en ik ben ook ineens uit t niets koortsig en grieperig, dus dan heb je toch weer die extra angst of die griep en diarree geen mogelijke innesteling in de weg zit ofzo
    (of de lichte hoop dat dat misschien een voortekentje is dat het wel gelukt is? Ondanks dat ik de kans vrij klein acht dat het lukt gezien het nog maar ronde 1 is)

Deel Deze Pagina