Ik heb zojuist 2 zwangerschapstesten gedaan. Die van babyboomshop.nl die werken met die C en de T. Bij de C staat een duidelijk roze streep. Bij de T staat een licht roze/witte streep. Ben ik zwanger? Mijn vriend en ik zijn uit elkaar. Dus is wel met spoed dat ik graag een antwoord heb. Ik ga morgen een clearblue halen die digitaal aangeeft hoe en wat.
Normaal gezien ben je zwanger als de test positief is. Een foto is altijd handig als je graag onze mening wil! Succes hoor!
ik heb geen idee hoe ik zo'n foto plaats. Kunnen jullie mij daarbij helpen? Ik kan hem namelijk wel laten zien. Als het zo is moeten de papa en ik gaan praten. Ik laat het niet weghalen
- klik op "plaats reactie" - klik bovenaan in het reactievenster op het paperclip-icoontje - bestand uploaden van je computer - venstertje sluiten als het uploaden gedaan is - terug op paperclip klikken en dan op de bijlage (die komt dan in je reactie te staan) Beter kan ik het echt niet uitleggen
Een 2e roze streep = zwanger. Maar aangezien je roze/witte streep zegt zou ik even een foto plaatsen inderdaad.
Ah zie je foto's nu. duidelijk positief meid. Gefeliciteerd en ik hoop dat het gesprek met je ex meevalt.
die zijn positief... Volg in elk geval je gevoel... heel veel succes. Heb je enig idee hoe lang je zwanger bent? (dus wanneer ben je voor't laatst ongesteld geweest?)
Ik geloof dat ik een beetje van slag ben. En echt ineens misselijk.. Ik heb ook steeds steken linksonder.. Bij me bekken:S
De break-up was definitief. Maar heb vanavond al met hem besproken dat het zo kon zijn. En ik wil het niet laten weghalen. We zullen wel samen ook voor dit kindje gaan zorgen. Want ook al was het misschien een klein ongelukje. Ik zat al 4/5 maanden zonder anticonteptie toen het uitging. Hij kwam 1 mei langs omdat we elkaar misten. En van het 1 kwam het anders. En dit is wat er nu uitkomt. Ik doe stiekem wel een vreugdedansje. Ondanks dat er een droom in duigen valt. Ik zou in September een jaar naar het buitenland gaan om au pair te worden. Dus dat moet gecancelled worden.
Ok, hoop dat jullie er samen uit komen! enneuh... ipv aupair te zijn mag je binnenkort wel voor je eigen kindje zorgen!
Bijna 5 weken, je moet beginnen tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Zo tellen gyns ook