hihi heb hier dus ook hetzelfde probleem. Heb getest met kv en zie, als ik in het licht kijk, naar mijn idee een heel vaag iel streepje. De kleur is inderdaad heel moeilijk te zien, zeker geen grijs, eerder tegen paars/bruin aan denk ik. Maar het is zo iel dun iets dat ik dus ook nog geen hoop heb, al waren in eerdere rondes deze test spierwit!
Heb net weer zitten turen en hij staat er toch echt... ben nu toch wel benieuwd of er (positieve?) verhalen zijn van meiden in hetzelfde of soortgelijk schuitje?
Ik heb het ook!! Heb heel vroeg getest, maar dit ook omdat ik 15 februari al een eisprong heb gehad, innestelingsbloed verloren denk ik en al veel bekende kwaaltjes dacht ik laat ik eens stiekem een testje doen.. Ik heb een heel dun streepje, met de camera zou je hem niet zien, maar ik zie hem zo heeeeeel licht..
Jaa, tuurlijk!! Zolang je nog niet ongesteld bent, kan het alle kanten nog op toch? Ennuhh.. Fem, ik duim voor je hoor!!
Nou, hier dus echt idem, heb een foto gemaakt maar daar zie je het echt niet op (dus loont de moeite niet om hem hier te plaatsen), manlief kwam net thuis die heeft me verzekerd dat ik geen spoken (of niet bestaande streepjes ) zie, van de week maar weer eens testen
hier hetzelfde verhaal alleen zie ik volgens mijn man wel spoken hihi, voor hem moet het lijntje heel duidelijk zijn. pfoe
Rammel, krijg hem echt niet op de foto meis.... je ziet het gewoon niet (plus dat ik geen scherpe foto kan maken)
gefeliciteerd meid ik heb van de week een test gedaan en daar was een creme kleuren iel streepje te zien ik moet pas 6 maart ongi worden dus ik doen dinsdag mischein wel een test
gefeliciteerd!!!!! Hier was de 2e test negatief, maar nog geen ongi, inmiddels weer 4 dagen overtijd.
Bedankt meiden Mac; wat raar.... nega test en zo overtijd.... ik hoop dat je toch positief gaat testen hoor!!!