Idd..er zijn al heel wat dames die vals positief hebben getest met die rotdingen..ik hoef ze ook niet meer.. Wat jammer dat deze negatief was meid...
dit dunne lijntje zit niet op de juiste plaats en het is... dun... Ik ga er dan ook maar vanuit dat het niet raak is deze maand.; Op naar ronde 6. Jeetje, zit mij zoals iedere maand blind te staren....:x
ach laat ook maar. Zit weer flink te balen om iets wat er niet is hahaha, het lijkt een vuiltje op mijn laptop te zijn....
Balen is dat he..ik ben na2 jaar ook zo zat van die neg. testen..iedere keer baal ik ook weer hoor!!!
Ik ken het hoor! Je meer en vaker testen word je niet zwanger van! Je kan gewoon beter even afwachten.. hoe moeilijk ook! Ik weet er alles van! Ben er ook mee opgehouden! Succes!
Dat begrijp ik maar al te goed! Ik vind het enkel zo ontzettend vervelend dat ik een visueel probleem heb! Baal gewoon van mijn bijziendheid. Trek iedere 5 minuten de test uit de keukenla om te kijken of ik stiekem toch niet iets zie. Om vervolgens over 5 dagen erachter te komen dat wat ik zag het begin van een omowit lijntje is:x. Ik ga een klacht indien bij kruidvat! Te meer gezien ik gisteren avond precies eenzelfde streepje had echter wel binnen de 10 minuten afleestijd. Test weggegooid gisteravond met het idee dat ik vanmorgen een mooie positest zou hebben... Ik had dan toevallig nog wel de test van een maand geleden en deze heeft ECHT NIET zo'n streepje gehad. Maar ja, ondertussen is mn bui verziekt en mn huis een bende (en ook totaal geen zin om iets te doen!)
@Wondertje ach meid dat doen we allemaal hoor.....jammer zeg! Maar wie weet als je niet ongi bent is er gewoon een kans!
tja vind het een beetje moeilijk om te zien. als ik de negatief bekijk lijkt het wel of ik een lijntje zie alleen deze staat niet in het midden maar meer naar links. weet niet of dat ook nog uitmaakt. zou ook zeker nog voor de andere testen gaan ben wel benieuwd hoor. hoop dat we je dan echt kunnen feliciteren
ow sorry meis had per ongeluk bladzijde 3 overgeslagen dus zag niet dat je nog een test had gedaan. wat balen dat die negatief is. hoop voor je dat je snel een mooie test heeft.