Indrooglijn op kv 2 v 5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daan04, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dezelde urine, kv geeft nog wel een streep hoor, en best kans dat ie opgedroogd even duidelijk is als de anderen want ik vergelijk ze maar die andere zijn al paars geworden haha. maar hij is zeker niet duidelijker geworden en dat had nu na een week zeker wel gemoeten. en cb negatief... nou dan hou ik het nu op negatief en zie ik volgende maand wel of ik ongi wordt haha.

2. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmmm ja wat ik zeg cb heeft meer hcg nodig wel...

Maar om de 2 dagen moeten de streepjes duidelijker zijn dus zo kun je vergelijken meid...

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Kan je een foto van de test maken visje ??

4. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daarom en de streepjes blijven hetzelfde... kan dus niet goed zijn

5. Alita

Alita Niet meer actief

kun je niet eens alle testen onder elkaar leggen op volgorde en foto maken?

6. Alita

Alita Niet meer actief

want ongi ben je toch ook niet?! Na die rare "ongi"?;)

7. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nu geen bloed meer te zien, zal ze straks eens proberen op de foto te zetten.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja kunnen we eens meeoordelen.....

Want dat is toch ook vreemd die rare ongi?
    Hoeveelste ronde was dit nu?
    En dit heb je normaal nooit?

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Visje: heb je advies gevraagd van de HA..? ben benieuwd om je testjes te zien van de afgelopen dagen. Ik krijg dat lijntje er echt niet op.

10. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe nog niet echt aan rondes, ik ben rond oktober gestopt met de pil en nu doen we het soms met condoom soms zonder maar nog niet " mikken' op de juiste dagen zeg maar. gewoon wanneer we zin hebben. Een kindje is van harte welkom maar we willen eerst ( voor zover dat kan ) spontaan proberen. nee normaal is mijn ongi veel heftiger. maar ben het wel altijd maar max 5 dagen. dus hij week wel af. en nee heb nog nooit zoveel vage testen gehad! vorige maand voor NOD duidelijke test maar toen gewoon ongi geworden. dag erna was de test ook weer helemaal wit. daarom is dit zo vreemd.

11. Alita

Alita Niet meer actief

:Dhahaha niet echt aan rondes...ik snap wat je bedoelt;) lekker spontaan moet het zijn goedzo meid!!

Dus hiervoor had je ook een positieve test en ongi geworden?
    Dan was je dus zwanger en is het misgegaan:(

Nou ik ben benieuwd naar je foto meid...

12. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja wist niet goed hoe is het moest uitleggen...
    Ja geen goede innesteling blijkbaar maar leerde vorige maand dat het dus niet handig is om voor je NOD te testen.

13. Alita

Alita Niet meer actief

nee niet doen meid, heb je niks aan. En als je dan net als mij pas na 9 dagen overtijd positief test word je gek hahahaha...

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

14. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh echt 9 dagen later... nou dan heb je spannende dagen gehad !! had je je eisprong later dan? gelukkig ben je nu heel goed opweg. Ik ben 25 en mijn vriend 28, en natuurlijk mag je dat vragen!

15. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik ze allemaal op de foto wil zetten moet ik verder weg en wordt het erg onduidelijk, maar probeer het toch maar dan met 3 al ben ik bang dat jullie niks zien:

Bekijk bijlage 66070

onderste is van vandaag in het echt duidelijk te zien maar nog niet helemaal opgedroogd en dus niet zo paars als de anderen

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Visje: het 2e streepje van de bovenste test zie ik heel goed hoor! Op de 2 andere testen iets minder.

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lastig al die onzekerheid. Hopelijk is de vage streep goed nieuws.
    In mijn album (foto, zie profiel) heb ik een foto van mijn test (KV 2 voor € 5).

Op de tweede foto (met de rest van de testen) ligt de test boven, is dezelfde als de eerste foto alleen een dagje ouder haha ;)

Dit was ook de enige keer dat ik een streepje kreeg met die testen, alle keren ervoor bleef de test gewoon spierwit. Hoe erg ik ook mijn best deed om er een vage streep in te zien is dat mij nooit gelukt. Dus hopelijk betekent voor jullie een vage streep ook dat het raak is :)

18. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi sabse, ik vind jouw testen toch erg duidelijk hoor! gefeliciteerd met je zwangerschap! en nog maar 60 dagen dan mag je het in je armen vasthouden!

Hoi pindakoek, ik krijd ze niet op de foto dat ze alle3 goed te zien zijn grrr.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik kijk met verbazing toe hoe jij dat streepje op de foto krijgt :D Ik heb een goeie camera maar dat lukt bij mij echt niet. By the way..mijn test is hetzelfde als jouw test.

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Toen ik de test net had gedaan was de steep erg licht, die werd wel duidelijker naarmate de tijd vorderde. Ik was toen (bleek achteraf) ongeveer 4 weken zwanger.

Ik bedoelde meer dat elke keer dat ik niet zwanger was er ook geen streepje te bekennen was. En ik heb wel een aantal keer mogen testen (werd pas na 15 maanden zwanger) :)

Dus ik duim voor jullie dat het goed nieuws is :)

Nog bedankt voor de felicitatie! Ja het gaat erg snel moet ik zeggen, we kijken er al naar uit. Het lijkt nog zo kort geleden dat ik positief teste.

Deel Deze Pagina