nee ik hoor hier ook van iedereen dat er bij kv echt geen valse streepjes komen. het gekke is alleen dat ik al een week dezelfde streepjes heb en wel wat bloed verloren maar dan zou ik denken dat de testen allang weer wit hadden moeten zijn, of veel donkerder moeten worden. wat fijn voor je sabse dat het na zo'n tijd toch gelukt is!
mm visje ik vindt het moelijk hoor meid, zou liefst tegen je willen zeggen hartstikke positief meid.... Dus eigenlijk moet je de bovenste met onderste vergelijken, en dan moet het streepje duideijker zijn geworden.
Nou denk het wel dat kan.. hier was tie vandaag eerst negatief en na een kwartier ongeveer kwam er een heeeel licht streepje.. maar dnek dat het ook indroogstreepjes zijn, al hoor ik van iedereen bijna dat die dat neit hebben.. pff moeilijk hoor!
Hey meiden, ik dacht ook echt dat de Kruidvat 2 voor 5 euro geen indroog lijn hadden, maar na 15 minuten en als je echt heel goed kijkt is er echt een heel vaag lijntje te zien!!!! Ik geef BV en had het vermoeden misschien zwanger te zijn, maar na 1 weer later weet te testen weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.
@manoe wat voor een kleur had dat lijntje dan? @Klingelmuis, ik zie wel wat volgens mij....zie jij zelf ook 2 streepjes dan? Maar je had gister ook getest niet? Dan hoeft de streep morgen pasduidelijker te zijn meid...
nee eergister avond had ik getest.. om half 6 ongeveer.. ik wacht nu gewoon af tot mijn NOD of de dag erna.. 2 testen kunnen toch niet zomaar een streep krijgen, 1tje kan wel maar 2.. Snap hetnie meer..
nee kan ook niet maar die van s`avonds kun je eigenlijk niet vergelijken meid.......toen had je al van alles gedronken enz... Komt goed meid!!!
het grote verschil tussen de test van vorige week en van vandaag is dat dit eindelijk een dik streepje is... hoop dat jullie het kunnen zien, onderste is van vandaag Bekijk bijlage 66107