Heb net de digitale van CB gedaan, ik dacht die kan 4 dagen voor nod, maar geeft niet zwanger aan... Pffff... snap er nu niks van! Nog even mn geduld bewaren, als het goed is krijg ik vandaag de matcare ultra binnen. Die doe ik dan morgen ochtend, hebben jullie goede ervaring met de matcare ultra en is die net zo gevoelig als kv? @Daan04 die van jou is echt knalposi hoor! Gefeliciteerd!!!!
Hallo, sorry dat ik even bij jullie inbreek maar ik heb weer zo iets raars! ik deed vanmorgen een kruidvat test ( 2 voor 5 ) en meteen kwam er een dikke streep maar nu het rare hij is wit. net zo dik als de controle streep maar dan wit. Nu hij is opgedroogd valt hij helemaal op omdat de test dan wat geler wordt. de randjes zijn wel lichtpaars. wat denken jullie? ik heb wel vaker lichte lijntjes gehad bij deze test maar dat eindigde dan vaak in een vmk. alvast bedankt!
@Mellak die test heeft meer hcg nodig even mee wachten nog hoor... @Visje lijkt alsof de test niet klopt..heb je geen foto?
hallo meisje ik heb 4 of 5 dagen voor mijn nod een posi test van de kruidvat gehad.. de testen erna ..waren allemaal nagetief voor mijn idee zag wel wat.. maar ik dacht dat ik het me verbeelde.. vandaag is mijn nod dag en ik ben hartstikke zwanger !! dus geef de moed niet op .. de cb heeft meer hcg nodig.. probeer het over 2 dagen in de ochtend !!
nee idd vreemd!!! Mischien eens terug naar de winkel brengen en een nieuwe eisen? Of is dat stom hahahaha... Succes meid!!
dank je wel, misschien niet eens zo gek om hem terug te sturen haha. succes met je zwangerschap verder! en gefeliciteerd natuurlijk.
heb vanmorgen weer getest en nu wel een paars lijntje maar hij knalt er niet af en vind hem ook wat dun. dus zal over 2 of 3 dagen nog maar eens testen. jammer dat ik die foto's niet kan uploaden dan konden jullie meekijken.
ja het zou wel geweldig weze he! ik heb even tijdelijk een laptop te leen ( pc kapot ) er daar zit geen fotoshop op helaas. dus er zit niks anders op dan te wachten haha hou je op de hoogte.
hey visje ik had ook een dun lijntje int begin en heb toch 8 testen gedaan ben dus wel zwanger hoor hihihi
goedemorgen, nou vandaag was het dunne streepje alweer wat duidelijker dus ga ergens al hopen dat het raak is! Leyshena mag ik vragen wanneer jou sreepje dikker werd?