haha ja ik weet het...ga daarom zo min mogelijk naar hem toe Ikzelf vind het ook geen goede streep maar heb dus 3 van deze strepen en aangezien iedereen zegt streep = streep kruidvat heeft geen indrogers blijft het gek( in het echt wel makkelijker te zien hoor maar hij is gewoon erg dun!) Ze kwamen allen binnen de 5 minuten. Ik ga/ging er al vanuit dat het niks is maar ben ik dan de eerste met indrooglijntjes? deze test is idd van vandaag.
Hoef ik geen huisarts voor te zijn om te weten dat er tig vrouwen zijn die bloed verliezen tijdens de zwangerschap! of zelfs menstrueren! Gewoon afwachten meis!
weet je wat je ook kan doen is, je verloskundigen bellen en je verhaal uit legen aan haar. en dan zal ze wel een afsprak met je maken en dan gaat ze even voor je kijken. mijn verloskundigen doet dat wel ik weet niet of die dat van jou ook doen. maar dat is ook een optie. nou succes veder en ik hoop dat je wat meer gaat weten want die onzekerheid is ook niet leuk. het blijft spannend. groetjes
Dank jullie wel dat jullie zo meeleven! ik heb alleen nog geen verloskundige, kun je er dan zomaar 1 bellen? of ben ik heel blond dat ik dat niet weet?
Normaal gaat dat via de huisarts maar ja als hij niet echt meewerkt, zou ik er 1 opbellen ja. Wij hebben al een zoontje maar ik zou zelf dezelfde verloskundige bellen die ik toen had. Succes!
dank je wel, gaan we vanmiddag eens op zoek haha. hoe is het met jou streepjes worden ze al wat donkerder?
oh spannend!! nou veel succes, komt vast helemaal goed! ik had vanmorgen weer zo'n lijntje als op de test van gister raar hoor. en ongi is gelukkig weer over want daar heb ik een hekel aan haha. wel foto laten zien he van je test!!
@Visje Ik zou gewoon even blijven doortesten meid..... @Lindsay oeeeeh maar daar staat gewoon ZWANGER meid.. Mischien dat je vandaag nog eens met de kruidvat test Visje want daar zou je nu ook gewoon s`middags mee kunnen testen, en daarna mischien ook de CB wel/niet zwanger?!
o iedereen druk aan de testen hihihih ja probeer de fotos in negatief te zetten dat had ik bij mijn 1e testen met middag en avndurine ook gedaan .... en was tog te zien in het negatief... spannend ik blijf mee lezen
ik heb geen testen meer in huis, maar vanmorgen precies zelfde lijntje als op foto.. misschien een hele rare vraag maar kan het ook zijn dat het mis is gegaan en er nog een ' restje' zit waardoor de testen zo raar lijntje geven?
Visje: 1 indrooglijntje kan maar als ik het goed begrijp heb jij ze steeds?! Lijkt mij toch zo onderhand duidelijk! OP de foto´s zie ik ook echt in negatief een streepje!! SPANNEND!!!!
hihi ik heb al 4 testen met indrooglijntje maandag moet mijn nod zijn en ik test voor die tijd niet meer dus afwacvhten lindsey jij alweer getest?
ja allemaal daarom blijf ik het raar vinden..ik ga er al lang vanuit dat er niks is omdat ik ook ( beetje ) ongi ben geweest. maar blijf het gek vinden waarom niemand zulke streepjes krijgt bij deze testen en ik wel. ( zou er wat raars in mijn urine zitten haha )
@ Visje: Waarom geen bloedtest? Dan weet je het toch zeker? Hoef je ook geen 20 testen meer te kopen?
zo was die van mij ook!! de 1e keer en na 3 dagen was ie breeder bij deze zw schap dan heb er die dag 2 gedaan 1 van kv en 1 eigen merk drogist kv heeft geen indrooglijntjes in januari had ik een vmk gehad en had aleen 1 posi test voor nod en 2 dgn later was ie al negatief... dus bij jou zeg ik duidelijk positief