Ovulatie test niet duidelijk positief, toch een eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loki09, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #1 Loki09, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    Na het topic "Ovulatie testen sensitest" begin ik toch een beetje te twijfelen.

Ik heb vorige maand van dag 11 tot dag 21 getest met de Dipsticks van Sensitest.
    Op dag 17 nm kreeg ik een lichte 2e streep. Dag 18 vm iets donkerder en op dag 18 nm op zijn donkerst (maar nog duidelijk lichter dan de controle streep zie foto http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35267-albums2365-picture11911.jpg). Dag 19 vm weer een lichtere streep en dag 19 nm helemaal wit. Tevens heb ik mijn temperatuur bijgehouden en ging deze van 36.6/36.7 naar 36.9/37.0 op dag 21. FF geeft aan dat dus op dag 20 mijn ei geweest zou zijn (hier mijn kaartje voor de duidelijkheid: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35267-albums2367-picture11309.jpg ). Zeker omdat dit 2 factoren zijn die aansluiten, op dezelfde dag ook nog eens, ging ik ervanauit dat ook de niet knal-ovu test voor mij toch positief was, maar na het bovenstaande topic begin ik toch te twijfelen. Héb ik uberhaupt wel een ei gehad?

Misschien meer mensen die geen knal testen gezien hebben (en toch met regelmaat getest) en er wel zeker van zijn dat ze een ei hebben of zelfs zwanger zijn?

Ondertussen zit ik in ronde 2 (begin vanavond weer met de testen) maar wil dit toch graag weten :).

Bedankt!

2. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    ik heb nu ook drie maanden lang getest met ovu-testen (extra sensitive) van sensitest en heb een beetje hetzelfde probleem. Eerste maand kreeg ik op een gegeven moment wel een tweede streepje, maar echt veel lichter dan de controle streep. De twee daaropvolgende cycli helemaal geen tweede streepje te zien (laatste cyclus zelfs twee keer daags getest) maar volgens FF wel allebei keren op dag 16 een ei.
    Snap erdus helemaal niets meer van......

3. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ook ik heb het gehad met de dipsticks van sensitest. Helemaal geen duidelijke streepjes terwijl ik toch zeker wel mijn ei heb gehad. Vind het maar onduidelijke dingen. Misschien andere ovutesten proberen?

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt voor jullie antwoorden :) Ik zal het deze ronde eens even in de gaten houden en misschien de belangrijkste dagen er een extra sensitive erbij? Vind het zo appels met peren vergelijken als ik sensitest 'gewend' ben en dan ineens met iets anders ga testen.

Ik blijf er iig bij temperaturen en als ik over 2 rondes nog twijfel ga ik er gewoon mee naar de huisarts :)

5. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    heb deze ronde dus 's ochhtends met de digitale van clear blue getest (dure grap) en 's middags met de sensitest extra sensitive. maar dus weer geen ei gevonden....

Deel Deze Pagina