indrooglijn testjezelf?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Katootje22, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    ach wat jammer! Ik koop ze bij testjezelf.info die zijn volgens mij heel betrouwbaar.. Ik ben heel benieuwd en hoop écht dat het raak is.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zie ook een heel licht streepje hoor , hopelijk wordt ie heel snel duidelijker !!

Hier gaat een duimactie voor jein !!

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    super lief marjon! Ik wordt er helemaal verlegen van dat jullie zo meeleven! Gefeliciteerd met je zwangerschap Marjon!! Helemaal blij?! gaat het goed?

XXX

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    tuurlijk ben ik helemaal blij ,heb alleen heel veel last van mijn astma , en de medicijnen die ik daar nu ff voor nodig heb om mij weer fit te krijgen mag ik nu niet hebben .,en heb er een fikse luchtweginfectie bij ...dus zit nu ff thuis ....hopelijk gaat het snel beter , want wil van deze zs toch wel op en top gaan genieten ..........

5. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    nou,dat kan ik me voorstellen na een tijdje vervelende situaties zoals ik lees bij je handtekening. wat vervelend dat je nu je medicatie niet mag gebruiken. Had je normaal ventolin? XXX

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    heb ik nu nog , dat mag tegenwoordig en heb budesonide en heb nu eigenlijk kuurtje prednison nodig ..

7. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    ai das vervelend. Ik heb nu ook tijdelijk ventolin ivm longontsteking en de dokter heeft me idd ook allemaal "zwanger proof" medicatie gegeven.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop ook dat het snel beter gaat , ha zei , goed naar je iegen lichaam luisteren , rust nemen als het nodig is ( vandaar dat iknu extra veel hier ben )................en ff niet werken , zorgen dat het thuis looptis nu voldoende ..

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Nou, ik kon dat bovenste lijntje meteen zien.. en ik zit nog wel in de ontkenningsfase voor een bril...

Heeeeeeeeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd. Ik zou nog even met een andere test proberen.

liefs,
    mamaT

10. Seth

Seth Niet meer actief

uhhh wil geen spelbreker zijn...
    maaruhhh heb een tijdje geleden ook van die lijntjes gehad..ook roze met dezelfde testen... echt heel duidelijk.. en was niet zwanger....

Hoop natuurlijk dat je zwanger bent... maar deze testen vind ik echt onbetrouwbaar..... heb ze zelf omgedoopt tot stressjezelf testen...;)

Je kan beter nog andere testen proberen..

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    och het zijn allemaal stresstesten seth... ik heb wel 10 verschillende merken gebruikt in de afgelopen jaren, en telkens had ik weleens een streepje en kwam ik bij het ziekenhuis en bleek ik weer eens niet zwanger terwijl de streepjes echt heel duidelijk waren. Predictor,kruidvat 2 voor 5 euro,etos,DA,clear blue, noem het maar op. Ik vertrouw het pas als hij steeds donkerder wordt.

Deze testen van testjezelf zijn bij mij vaak toch wel wit gebleven als ik niet zwanger was (1 uitzondering daar gelaten,maar dan was de dag erna de test weer spierwit)... Maarja ik wacht het gewoon nog ff paar daagjes af. En Seth hartstikke feli met je zwangerschap!!! Met welke test had je getest? En hoeveel dagen na NOD? :)

Marjon ik hoop dat het snel beter met je gaat! Wat een gedoe he? En je hebt nog twee kids,dus dat zal idd wel energie genoeg kosten.

12. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    mamat gefeliciteerd,je hoeft dus nog geen leesbril hihihi bedankt voor je berichtje!! XXX

13. Seth

Seth Niet meer actief

dankje wel...
    2 dagen voor mn nod .. eerst met huismerk..(was niet aan t klussen) en zelfde dag met CB digitaal.... :D
    Alle 4 de zwangerschappen met cb digital getest.. (zonder indicator) gewoon de woorden : zwanger....
    want streepjes.. zucht...

14. Seth

Seth Niet meer actief

en succes met testen....!!!
    en tuurlijk gewoon een duidelijke ++ uitslag...!!!

15. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    dank je,ik hoop het ook ;)

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    vandaag testje gedaan,maar hij is weer redelijk licht. nou kan het natuurlijk zijn dat het om de dag verdubbeld en ik eigenlijk morgen pas had moeten testen,maar gezien de 100 andere keren dat ik dit had en niet zwanger bleek ga ik me er maar op voorbereiden dat het allemaal weer niet waar is. Helaas.... Ik kan wel weer allerlei smoesjes bedenken waarom ik denk dat het misschien nog zou kunnen,maar dan maak ik mezelf alleen maar gek. Het is zoo teleurstellend elke keer :( maarja.... Alle zwangeren in elk geval heel erg gefeliciteerd. xxxx

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik had ruim een jaar geleden ook deze testen gebruikt en ik was er heel tevreden over. Met de dag werden de streepjes duidelijker! IK denk dat je zwanger bent. Ik geloofde het ook niet meteen maar na 6 dagen testen moest het wel zo zijn.
    Ik wens je heel veel geluk toe!

18. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi Vonnie,

bedankt voor je berichtje. Mijn testen zijn weer lichter geworden,dus ik vrees dat het niet zo is :( We zien het wel...

xxx

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    balen meid , dikke knuffel

20. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    vaag he? vandaag zie ik wel weer heel licht een streepje,maar het zal wel weer niet zo zijn. Maar ik heb wel behoorlijk wat kwaaltjes.... En nog steeds niet ongesteld geworden. Dus of weer geen eisprong of zwanger.... Zucht... ik ben enorm enorm moe,af en toe wat steekjes en enorm veel last van onderugpijn... maarja we zien wel weer ;) xxx

Share This Page