nog 6 dagen voor me nod word nu alweer gek of het gelukt zou zijn of niet. Wie heeft dit ook op dit moment
jep hier nog 1...mijn lf was de laatste 2 maanden 10 dagen, dus daar ga ik nu weer een beetje vanuit. afgelopen vrijdag een positieve ovutest gehad, dus uiterlijk zondag mijn ei. dus nog een weekje wachten nu. lijkt wel een eeuwigheid he?!! maar ja helaas is t niet anders. t liefst zou ik nu gaan slapen en pas over een week wakker worden haha. sterkte en succes deze week!
Hier nog één. In mijn banner staat nog 11 dagen,maar zelf denk ik eerder. Mijn cyclus is weer onregelmatig, dus het is afwachten. Ben zoooooo benieuwd.Succes meiden. liefs vita
Hoi, Voeg me er ook maar bij. Geen idee hoe alles loopt maar heb wel cervix slijm gehad maar geen overduidelijke ovi test werd wel donkerder maar niet net zo donker als controle streep. Sinds een paar dagen erg last van mijn tepels en de randen er omheen zijn donkerder geworden viel mijn man gisteren erg op. Afwachten dus... en wachten is zo moeilijk....
Ik kan me er ook bij aansluiten. ik moet nog 6 dagen wachten. vanmorgen veel slijm bij het afvegen.(sorry voor dit woordgebruik) wat zou dat beteken? toch weer ongesteld worden? groetjes
kon het niet meer bedwingen ben toch naar kruidvat gegaan om een test tehalen. 2 voor 5 euro. maar helaas negatieve test. 6 dagen voor nod. ik test snel ik weet het maar ik had een kindje nu in me handen kunnen hebben is met 38 weken zw overleden. dus wil nu gewoon weer zo graag. maar ja test maandag denk ik nog maar een keer of helemaal niet meer tot nod dag 23 okt. groetjes
Hoi Sabrina, wat tragisch voor je zeg. Lijkt me heel erg moeilijk om dat te verwerken en ik kan het me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer zwanger wilt worden. Even afwachten, misschien test je over een paar dagen wel positief. Erg irritant die wacht week. Ik voel nog helemaal niks, nada, noppes zal wel gewoon weer ongie worden over ruim een week.
hier nog een hoor vreselijk zeg mijn NOD is op 24 okt. heb nog een test hier liggen maar moet me echt bedwingen
Mijn nod is ook de 24 maar banner geeft een dag langer aan. Spannend hoor heb vanavond bij het afvegen wat roze erbij zitten niet heel erg maar toch. Erg last van mijn buik lekker opgeblazen en ongi gevoel. Last van mijn borsten ook rondom en erg moe. Spannend nog even afwachten allemaal...
ik hoop voor jullie meiden en natuurlijk voor mezelf dat we positief mogen testen liefs trotse moeder
Hoi hoi, Dan lopen we gelijk op Ik heb helaas nog geen roze gehad. Ze zeggen dat als je roze hebt waarschijnlijk dan ook zwanger bent. Ook gezien de klachten die je hebt. Gelukkig had ik het bij mijn eerste zwangerschap ook niet en heb toch echt een schat van een meid lopen. Er is nog hoop voor mij mijn klachtjes zijn nu: *ongi krampjes *soms last van mijn borsten (steekjes) *Hoofdpijn *rare dromen *huilerig *warrig Leuk deze topic ik hou hem in de gaten!! Voor iedereen natuurlijk veel succes en hopen dat we positief mogen testen Ik heb trouwens net ontdekt dat ik weer rekbaar slijm heb maar dat had ik rond de dag dat ik mijn eisprong moest verwachten ook. Heeft iemand een idee Liefs, Patricia
Hoi Sabrina, wat vreselijk moeilijk voor je zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn. kan me goed voorstellen dat je heel graag weer snel een kindje in je armen wilt houden. Ik wens natuurlijk iedereen heel veel succes met zwanger worden,maar wens jou in het bijzonder alle geluk toe. Ik hoop voor je en voor alle anderen dat het snel raak mag zijn! Pfffff ik word gek van het wachten....en van alles wat ik DENK te voelen. Vast heeeeel herkenbaar voor iedereen....alleen het jammere voor mij is, dat ik er altijd wel last van heb vóór mijn ongi....dus of ik nou misselijk, opgeblazen gevoel,opgeblazen borsten of gigagantische stemmingswisselingen() heb....ik word altijd ongi..........dus nu hopen op een wondertje!
hallo meiden denk schrijf even een berichtje voel me vandaag zo raar.. vanochten waren we aan het boodschappen doen en ik was er van overtuigt dat ik ongi was geworden dus hup opschieten thuis aangekomen meteen naar de wc... niets hhhmmm vaag dacht ik maar het zijn niet echt ongi krampen een beetje druk onderin me buik. vaag allemaal morgen kan ik testen heb er opzich een goed gevoel over deze maand maargoed me lichaam houd me constant voor de gek dus ja afwachten maar weer houden jullie het wachten nog een beetje vol ???? -XXXX-
Nee, ik houd het wachten niet vol haha! Ik heb zoiets, laat die ongie maar komen want ik ben toch niet zwanger, voel helemaal niets geen krampjes, buikpijn, zere borsten niets dus nu duurt dat wachten extra lang.....pppfffff Wel gezellig zo met z'n allen wachten he hahaha!
ja een stel zenuwachtige mutsen hehehe ik heb ook geen klachten alleen had ik donderdag en vrijdag dat ik sochtend liep te kokhalsen hehe (heb daar zon hekel aan maargoed wie niet ) maargoed dat kan ook komen omdat je honger heb. Ach straks wat afleiding net even de tuin versiert bij me pa die viert zijn 50ste verjaardag vandaag... nog gelachen ook kreeg vanochten zowat een hardverknettering was even vergeten dat de pop in de woonkamer stond dus kwam met me slaperige kop de kamer binnen en schreeuwde het uit haha... -xxxx-
Hoihoi Laten we hopen voor iedereen dat de testen positief zijn. Hier af en toe wat roze nog maar ook iets bruin het is echt niet veel. Veel last van mijn buik steken en opgeblazen dus denk zelf dat ik ongi ga worden maar nog even afwachten. Verder moe moe en nog eens moe en echt nergens geen zin in en mezelf vandaag maar even getracteerd op een bezoekje aan de kappen
Hallo damens. ik dacht gisteren ook ongi teworden. wellis waar een week tevroeg.maar ik had zn pijn in mijn buik.aan de linker kant. net zn ongesteldheids gevoel.maar na gisteravond is het weer verdwenen.en niet ongesteld geworden. ik heb eindelijk de hoop alweer op gegeven voor deze maand. ik kan dinsdag evt testen dan is het 4 dagen voor mijn nod dag. het liefst wacht ik gewoon tot 23 okt en dan de hele dag kijken of de rode duivels komen en dan zaterdag testen of zo. maar ik weer zeker dat ik zolang niet kan wachten. maar ja we zien het wel. jullie ook allemaal succses damens. groet, sabrina