Ik had op 20 maart mijn menstruatie. Ik voelde me erna best slecht en vermoeiend en heb een test gedaan de ultravroeg van clearblue gaf een positief aan vorig week vrijdag, de digitale negatief vanmorgen. Heb uit nieuwsgierigheid strip eruit gehaald en zag ik 2 strepen. Ook die van action waren negatief Iemand ervaring hiermee ?
Deze test is negatief. Je bent dus niet zwanger en ook niet geweest helaas. Helaas is dit resultaat (een blauwe smalle pennestltreep) altijd negatief op de clearblue. Google er maar eens op. De digitale geeft altijd 2 strepen, ook bij niet zwanger. Deze moet je dus niet aan de strepen aflezen, maar "luisteren" naar wat het scherm zegt.
Ik ken deze test niet, maar van wat ik hier weleens voorbij heb zien komen is deze test volgens mij helaas negatief. Volgens mij moet de streep net zo dik zijn als de andere.
Helaas ook slechte ervaring hier met de CB plus/streepjestest. Deze is alleen positief als de streep overal even dik is, dus niet een dun streepje aan de zijkant zeg maar. Als je nog ooit gaat testen zou ik de 2v5 proberen, in ieder geval een test met roze strepen