Indrooglijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Porkie, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Hier nog steeds geen regels.

Ik ga morge nog eens een testje halen van kruidvat.
    Geen bloed geeft moed zeggen ze hier vaak. Toch zal ik maar niet te veel hopen want des te groot is de teleurstelling als het niet is.
    Nu ik ben wel veel meer moe en ik ben veel emotioneler als anders voor het minste zou ik kunnen wenen wat ik anders helemaal niet heb.
    Meer voel ik niet ook geen tekens van maandstonden.

Moest ik nu echt niet zwanger zijn hoop ik wel dat mijn regels snel komen want.

We zien wel.

Groetjes

2. Loe

Loe Niet meer actief

Dit is m in negatief.

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Volgens mij staat de streep ook niet goed.

Ik ga vandaag naar de dokter bloed laten trekken. Voel mij niet goed dus.
    Dan weet ik het zeker.

Groetjes

4. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi
    wou jullie toch nog laten weten dat het toch wel een indrooglijn was want vandaag toch rode duiveltjes gekregen!

Toch bedankt en hopelijk volgende maand beter!

Groetjes

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer!

6. rixa

rixa Lid

21 aug 2012
    7
    0
    0
    huismoeder
    Rhenen
    Hoi hoi,

Begrijp werkelijk niets van indroog lijntjes!!!
    Dit kan toch niet? Dan hoeven we dus nooit geen test meer toedoen
    Want waar ben je dan aan toe?
    Thuistesten bestaan niets voor niets!
    En tuurlijk bestaan vage lichte streepjes en uiteraard kun je blak daarna menstrueren!
    Dat heet vroege miskraam....!
    Ik heb veel ervaring met zwangerschaptesten,
    Ik teste spier en omo wit als ik ook echt niet zwanger was!
    Zelfs na 2 dagen op de test niets tezien!
    De keren dat ik voor nod teste en zwanger was n heel vaag licht streepje op de testen en ja hoor ik was hartstikke zwanger!!!
    Vorig jaar voelde ik vroeg bandenpijn en was overtuigd zwanger te zijn,
    Heb wel 5 verschillende merken heeeeeeel licht en vaag positief getest zelfs twijfelde ik nog!
    Maar omdat Na n aantal dagen t streepje niet duidelijker was geworden
    Ben ik naar de ha gegaan voor meer duidelijkheid!
    De dokter doet n urine test en zagen daar niets op!
    Ze gooide hem dan ook na 5min weg!terwijl ik mijn testjes thuis na n halve dag nog afkeek!
    Ik schoof mijn testen voor haar neus en zeg kijk,ja t lijkt wel wat te zitten!
    We doen toch maar n bloed test,paar dagen later de uitslag!
    Mevr u bent echt niet zwanger hcg waarde van bijna 0!!
    Ik was eigenlijk best boos want ik voelde dat ik zwanger was.
    Toch de verloskundige gebeld die zegt wacht 1 week en test dan nog ns!
    Een week later voordat ik wilde testen bij afvegen bloed!
    Ik denk doe de testen dan toch maar, en jawel de testen waren zo negatief als wat!!!!! Geen vaag lijntje geen lichte gloed,helemaal niets!!!
    Het vloeien begon en was heel heftig veel pijn,ik kreeg dus n miskraam
    En heb het gevoeld hoor,voordat ik het vruchtje verloor kreeg ik lichte perendrank heel apart!
    Maar wat ben ik blij dat zon simpele thuistest me niet voor de gek heeft gehouden,en dat zelf de bloedtest zwaar negatief was!!
    Ik vertrouw altijd mijn testen,
    En er zullen veel vrouwen zijn die vage streepjes hebben en daarna ongesteld worden,dan heeft er absoluut iets gezeten,maar niet goed genoeg helaas!!!

Heel verhaal hoor ik weet het 😀

7. rixa

rixa Lid

21 aug 2012
    7
    0
    0
    huismoeder
    Rhenen
    Perendrank:ik bedoel persdrang!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Rixa als je echt zwanger was geweest had een bloedtest dat ook echt wel aangegeven .....

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben het overigens niet met je eens.....ken je de predictor test? Daarmee testen manen nog positief....

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Bandenpijn heb je echt niet in je eerste week zwangerschap. Maar... hoe kun je nou over een miskraam spreken als er zelfs uit de bloedtest is gebleken dat je niet zwanger was?
    Persdrang bij een vruchtje wat nog geen week oud is? Dat is nog kleiner dan 1mm...

Helaas geven de kruitvattesten veel valse lijntjes, ze reageren ook op LH, dus op je eisprong. Als je een fikse blaasontsteking hebt, dan krijg je ook een tweede streep. Lees de bijsluiter maar eens goed. Daar staat het precies in dat de test ook kan reageren bij bepaalde ziektes en/of medicijnen. Een thuistest is dan ook 99% betrouwbaar, geen 100. Het is niet waterdicht.

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    sommige mensen gaan steeds slapper ouwehoere jeetje geen positieve bloed test en nu een miskraam. Sorry maak dat de kat even wijs.

Sorry is niet me dag haha...

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb één keer een miskraam gehad en erg vroeg (net na nod) en nou het voelde als een turbo bevalling. Enorme pijn als flinke weeën (en zeker een beetje zoals de persweeën die in dit geval snel achter elkaar kwamen) en dan achter elkaar. Ik voelde ook een soort druk en ben op de wc gaan zitten waar ik bloed verloor. Ik heb niet gekeken, want ik verging nog van de pijn. Na een uur ofzo kon ik weer opstaan en heb doorgespoeld. Maar echt zelfs bij zo'n korte termijn kan het dus heftige pijn, etc. geven. Dus ik kan me voorstellen dat ze een drang voelde, want ik had precies hetzelfde. Dus niet zo snel oordelen, het kan per vrouw verschillend verlopen.

13. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Het is onmogelijk dat je zwanger bent wanneer er 0,0 HCG in je bloed te vinden is. Het verhaal lijkt me dan ook wat onwaarschijnlijk.
    Een vroege miskraam kan overigens zeker wel veel klachten geven. Maar dat kan een hevige menstruatie ook.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Als je zwanger zou zijn geweest had dat juíst in je bloed zichtbaar geweest.
    Je bent écht niet zwanger geweest.
    Lijkt mij ook dat je menstruatie gewoon iets heftiger dan normaal was.

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik sluit me aan bij eerdere reacties :D Heb het wel eens andersom gehoord, dat een bloedtest wel liet zien dat je zwanger bent en een thuistest nog negatief bleef.....

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Stond er niet: hcg waarde van BIJNA!!! 0

een vmk kan het weldegelijk geweest zijn. maar waarshcijnlijk bouwt het lichaam zo snel die hcg weer af, dat in t bloed niet veel meer te zien is! en zeer zeker dat je een drang kunt voelen..dat is per persoon verschillend.. maar bij mij was dat in ieder geval ook zo! (5 dgn na nod)

Deel Deze Pagina