Nou mijn eerste gedachte na het zien van de testjes was "dat kunnen toch geen indrogers zijn?". Zie dat de rest dat idee ook heeft haha. Spannend! Ga voor je duimen!
ik ga voor je duimen, al geloof ik niet dat dat echt nodig is Veel succes met testen morgen, enne......blijf erbij staan, want die streep komt zeker op!
Weer een test gedaan meiden. Als ik de test schuin hou zie ik een streepje zitten en als ik hem recht hou niet ? Wacht Even af wat die nu na een uur aan geeft . Ik ga zaterdag echt een kruidvat test halen als ik nog niet ongesteld ben want wordt er nu gek van haha ! Ik moet werken tot 5 uur en morgen ook en kan helaas niet vandaag of morgen halen.
Super lief van je vriendin! Zie ook weer een streepje staan op je test. Hopelijk geeft de kv test een duidelijk antwoord!
heel veel succes! ik hoop dat je snel die kv test kan doen! ik denk ook zwanger, dat het geen indrogers zijn...
Welk merk testen doe je nu dan? Ze lijken namelijk op de gewone cb digitaal en daar mag je niet naar de streep kijken ,
Ohw okee Hihi dacht al en kende ze ook nog niet Nou dan ga ik mee duimen voor je! Maar ik zie zeker 2e streep Waarom Doe je geen digitale cb?
Ik ga nog wel de kruidvat test doen. Heb namelijk wel het gevoel dat ik zwanger ben. Vanochtend werd ik weer kotsmisselijk wakker . ( is al de 2de ochtend ). Me borsten gaan steeds pijnlijker doen ( zijn ook opgezet ) maar dit kan ook voor me menstruatie zijn natuurlijk. Kleine steekjes in me buik ( niet vervelend ) zijn ook geen menstruatie steken. Ben al een week niet te genieten kan niks hebben vat alles verkeerd op. Dit is 1 van de dingen dat me vriend zegt van je moet wel zwanger zijn het kan niet anders ! Ik hb 5-6 september me eispong gehad.. Dan zal ik nu toch wel ongesteld moeten worden? Of kan dit langer duren? Wat een onzekerheid allemaal!