Hoi meiden, wat is jullie ervaring met uiterst gevoelige zwangerschapstesten? Ik heb zwangerschapstesten (2 stuks) besteld via zwanger en kids. Er staat op dat ze uiterst gevoelig zijn, maar wat houdt dat precies in? Misschien beetje stomme vraag maar ik ben nog niet zo thuis op het gebied van testen! Dus ik vraag me af of deze meer of juist minder betrouwbaar zijn? Hopelijk zijn ze goed haha. Ik ben nu op de 38 dagen en nog geen menstruatie.. Heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen (zie cyclussen onderschrift). Voel me op zich normaal maar heb nog geen tekenen van menstruatie die op komst is. Al wel twee weken heel af en toe wat lichte steekjes achter schaambot/baarmoeder. Vannacht werd ik misselijk wakker en kon ik een uur lang niet slapen. Maar verder geen pijnlijke borsten of klachten of wat dan ook. Mn afscheiding hield op dus ik dacht nu komt de menstruatie misschien. Maar sinds vandaag weer witte/doorzichtige afscheiding. Ik kijk het nog ff aan een paar daagjes voor de zekerheid, kan ook best zijn dat ik deze x een lange cyclus weer heb...
Ik heb ze ook voor het eerst gebruikt, vond de midstream ontzettend fijn. Met de dipsticks had ik op 9 dpo al een heeeel licht streepje. Maar de dipsticks zijn zo iel en klein dat ik na een paar dagen midstream heb gekocht. Zijn heel didelijk. Duurt wel lang voor het roze. Is weggetrokken, bij mij bij beide testen 10 minuten.
Ok! Thanks voor de info. Wat bedoel je met dat het lang duurde tot het roze was weggetrokken? Ik ga over een paar dagen testen met de midstream zwangerschapstest als ik nog niet ongesteld ben geworden. Heb ook die ovulatie dipsticks maar die heb ik nog niet gebruikt. Dat ´uiterst gevoelig´ is misschien meer voor als je vroeg wil testen?
Ok! Nou ja ik zal het wel merken hihi. Nu op dag 38. Dus 10 dagen overtijd als je het goed bekijkt. Maar aangezien mijn cyclus dus nog wat vaag en lang is, is het gemiddelde van mijn cyclus 35 dagen, dus dan is het nog maar 4 dagen overtijd. Ik wacht dus nog ff paar daagjes voor het geval dat....grrrr
Meis ik bedoel dat roze op de achtergrond, terwijl het doorloopt, dat duurt best lang. Dus als je een heeeel licht streepje hebt duurt het een poosje voor je hem zien, want dan moet de achtergrond natuurlijk helemaal wit zijn
Ok..! Ja ik ga denk ik woensdag testen, dan zit ik op dag 42.. en dan ben ik vrij. Ik moet nl elke ochtend werken dus dat is niet zo handig dan.. Ben nu ook wel beetje benieuwd. Ik denk steeds dat het toch niet zo zal zijn, maar goed je weet het nooit..! Nog steeds wittig/doorzichtige afscheiding. Vannacht weer wakker geworden midden in de nacht (gister ook al) en kon dan niet meer slapen, heel vreemd. Was gister snachts ook echt misselijk. Verder helemaal nergens last van.
Spannend meis! Die vroege testers zijn inderdaad voor als je geen 14 dagen na je ei geduld hebt, maar eerder wilt testen! Net als ik vanmorgen, helaas omowit, had eigenlijk ook geen goed gevoel. Zit wel pas op 9 dpo, maar lees toch vaak dat je dan soms al wel een licht streepje kunt zien. Ik hoop natuurlijk stiekem dat mn ongi deze week weg blijft, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit, heb nl helemaal geen gevoelige borsten, tepels etc dat had ik bij mijn eerste twee kindjes al heel duidelijk rond deze tijd. Spannend voor jou hoor! Ik duim voor je dat je een positieve test mag vast houden!
Oh jammer! Maar wie weet.. hoor veel meiden over gevoelige tepels/borsten maar dat heb ik helemaal niet.. daarom denk ik steeds dat t niet raak kan zijn. Maar dat is bij iedereen zo anders dus je kan er niets over zeggen totdat je gaat testen.. Ik zie het wel, mocht het negatief zijn is het ook niet erg. Maar ben stiekem wel benieuwd. Heb echt geen idee. Zou een antibiotica invloed gehad kunnen hebben op de cyclus? Had 2 dagen antibiotica omdat ik blaasontsteking had (dit was een aantal dagen voordat ik de waarschijnlijke eisprong zou moeten hebben uitgaande van een cyclus van 35 dagen)