Indrooglijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sab88, 2 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Oh wat jammer.
    Op naar de volgende ronde.
    Succes!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    8 dpo en jij denkt dat het al voorbij is? Beetje voorbarig.
    Je bent nog te vroeg met testen. De ene test vroeger positief dan de ander. 8 dpo is echt nog veel te vroeg om al zekerheid te hebben. Hoe weet je zo zeker wanneer je eisprong geweest is? En die kruidvattest beweren dat je vanaf 4 dagen voor NOD kunt testen. Zover ben je nog niet. Ik zou als ik jou was pas vanaf woensdag gaan testen...

3. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ik ben zeker van mijn ovulatie dermate van ovulatietesten en ook voel ik het altijd.
    Mijn ovulatietest was dinsdagavond (26okt) en woensdag(27)okt)positief, woensdag ook buikpijn gehad.
    Ga er dan vanuit dat deze woensdag of donderdag gesprongen is.

Ik weet dat het nog alle kanten op kan , maar na 7 rondes begin ik soms gewoon een beetje de moed te verliezen.
    En ook lees ik hier vaak dat als je last hebt van zwangerschapskwaaltjes , je meestal ook wel wat terug ziet op de test. En ik heb dus nu al 5 dagen lastvan gevoelige borsten, al een paar dagen rommelende darmen, soms wat steekjes in m’n onderbuik, ook voel ik me deze week ook echt niet lekker heel erg verkouden en hoofdpijn.
    Daarbij maak ik mezelf ook elke keer gek als ik dan weer naar zo’n witte test kijk, ik blijf maar kijken tot ik ga twijfelen of ik toch niet een heel licht streepje zie.
    Maak mezelf gewoon gek daarmee!!
    Ik ga nu idd voorlopig ook maar even niet meer testen.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Probeer jezelf niet vast te pinnen aan symptomen. Schijnt dat de meeste vrouwen die zwanger zijn niks voelen in het begin.
    Houd vol hoor, ik snap dat je het graag wil. Er staat gemiddeld een jaar voor, dus het kan nog steeds hoor. Xx

5. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dit klopt niet, 90% is dan wel binnen een jaar zwanger, maar 70% zelfs al binnen een halfjaar. Dan kan het gemiddelde nooit een jaar zijn.

Maar goed, 7 rondes is idd niet gek veel, dat klopt wel. Niet de moed opgeven hoor en ook deze ronde ben je gewoon echt nog te vroeg om er al een zinnige conclusie uit te kunnen trekken.

6. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik weet dat er mensen zijn die misschien al veel langer bezig zijn, en waar het uiteindelijk ook lukt om zwanger te raken.

Maar sinds ik in april een positieve test in handen heb gehad, kan ik aan niks anders meer denken.
    Was er daarvoor niet echt mee bezig.
    Helaas is dit geëindigd in een vmk.

En hoe meer maanden er voorbij gaan , des te meer ik onzeker word of er dalijk niet iets mis is waardoor het niet wil lukken.
    Terwijl ik aan de andere kant moet denken, ondanks dat het mis is gegaan in april is het toen ook gelukt.

Nu ben ik sinds vorige maand begonnen met ov testen, en dan merk ik dat ik er nog meer mee bezig ben.
    Heb een vriend die heel hard en veel werkt en vaak moe is als hij thuis komt, wat logisch is. Maar kan er soms echt last van hebben dat we het dan niet gezellig maken, terwijl ik weet dat het de tijd is.

En deze maand had ik 24 en 25 oktober een positieve ov test , en is er ook niks van klussen gekomen. Wel op 27 oktober geklust, maar voor mijn gevoel was dat te laat. En toch kan ik het dan niet laten om te testen , omdat ik hoop dat mijn ei dan wat later gesprongen is en het misschien wel gelukt is.
    Pff wat kan een mens zich gek maken hè :oops:

7. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Mijn NOD zal ongeveer 10 oktober zijn, dus het is nog wel vroeg.
    Maar omdat ik weer van alles leek te voelen, ben ik dan toch weer aan het testen geslagen.
    Terwijl ik me daar alleen maar gek mee maak, want een week voor NOD testen slaat eigenlijk nergens op.
    Wou dat ik die knop van het testen kon uitzetten, en gewoon kon wachten op de dag ik mijn menstruatie verwacht.
    Dat zou een hoop ellende schelen.

8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Houd er rekening mee dat de buikpijn ook van de groeispurt van je ei kan zijn geweest. Je eisprong kan heel goed dus de 28e en zelfs nog de 29e zijn geweest. Als je uitgaat van de 28e dan ben je vandaag nog maar 8 dpo en dus veel te vroeg.. ik testte 11dpo voor het eerst en had toen een tuurstreepje. En klachten zouden dus van progesteron kunnen komen.
    Herken het gevoel wel hoor. Bij de eerste in ronde 9 zwanger, waarbij in ronde 7 de moed ook in mijn schoenen begon te zakken.

9. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Oké, dus na de buikpijn kan het nog 2 dagen duren , voordat het ei springt ??
    Ik hoop het in ieder geval wel Haha :roflmao:
    Lees veel op internet ( daar maak je jezelf gek mee ) dat meestal als de buikpijn over is, je ei gesprongen is. En de buikpijn was er woensdagochtend en in de avond was het eigenlijk alweer weg. Heb donderdag de 26e nog wel een ov test gedaan en deze was nog wel positief teststreep donkerder dan de controlestreep , maar het teststreepje was wel al iets lichter als de dag ervoor
    Maarja ieder mensenlichaam is anders, dus hopelijk heb je gelijk en was het alleen de groeispurt.

Jeetje jij hebt dus ook een hoop geduld moeten hebben , maar gelukkig is je geduld wel beloont :)

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als je op 24/25 okt een positieve ovulatietest had is je ei gesprongen op 25/26 okt. Wanneer je buikpijn hebt kan per vrouw en per cyclus verschillen. De ene voelt de groeispurt, de andere heeft bv tijdens hoesten/niezen/vrijen last van de follikel die op knappen staat, nog een andere voelt de daadwerkelijke eisprong en anderen hebben pijn na de eisprong door het vocht uit de follikel wat prikkelt. Daarom is "je eisprong voelen" heel onbetrouwbaar.

Dat klussen op de juiste dagen is inderdaad heel vervelend. Mijn vriend heeft niet zo'n mega hoog libido, dus hier was het ook steeds timen (met ovu testen) om op de juiste dagen seks te hebben. En dan hopen dat hij dan niet te moe is en zin kan maken, en dat onze ouders niet net hier slapen (die slapen 1 nacht in de week hier om de dag erop op te passen). De laatste ronde toen het ons gelukt is hebben we onze dochter 1,5u vroeger naar bed gebracht, vluggertje gedaan met dochter huilend door de babyfoon, en met tijdsdruk erop omdat onze ouders onderweg waren. Niet heel romantisch, maar t is wel gelukt ;)
    Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

11. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ja en als het klopt wat jij zegt dan ben ik dus te laat geweest met klussen :(
    Toch hoop ik dat m’n ei nog even heeft gewacht tot vrijdag :oops:

Haha nee snap het hoor , er is ook niks romantisch meer aan. Maar we moeten er toch wat voor doen, komt helaas niet vanzelf aangewaaid :roflmao:

Maar gelukkig is het daardoor wel bij je gelukt !

12. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ik heb me toch niet in kunnen houden met testen ... Dus ben vanochtend toch weer naar de kalisvaart gegaan om nieuwe testen te halen :rolleyes:

De eerste is van vanochtend en de tweede van vanmiddag ... Op beide denk ik weer is een licht streepje te zien.
    Willen jullie met me meekijken , hopelijk zien jullie het ook en zo niet, kunnen jullie me weer met beiden benen op de grond zetten en zeggen dat ik het me alleen maar inbeeld

Bijgevoegde bestanden:

13. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
  14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Sorry ik zie echt niks :(

15. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    In ieder geval bedankt voor het meekijken :rolleyes:

16. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik zie het ook niet. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet zo is he, vaak gaat de kwaliteit echt achteruit bij het uploaden. De moed nog niet opgeven, zolang je nog geen menstruatie heb kan het nog. :D

Sab88 vindt dit leuk.
  17. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik denk wel iets te zien maar weet niet of dat komt door de pijl die je erbij gezet hebt :$ ik zou de moed nog niet opgeven en even blijven doortesten. Ik had bij m'n laatste zwangerschap overigens een omowitte test in handen op 9 dpo en op 11 dpo ineens een streep. Dus kan alle kanten nog op!

Sab88 vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niks... maar je rommelt met de opgave van je data haha.. de ene keer zeg je posi ovu op 26 okt. Dan is het 26-27 okt. en daarna weer op 24-25 okt.
    Ook is je nod op 10 oktober zeg je.
    Dat zal vast november zijn ;)

Uitgaande van je posi ovu op 24-25 is je ei op zijn laatst op de 27e gesprongen.
    Dan zit je vandaag pas op 10 dpo ;)
    Uitgaande van je posi ovu op 26-27 is je ei op zijn laatst op 29 okt geweest en zit je nu op 8 dpo.

Hopelijk heb je snel een posi test in handen.

19. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Hahahaha nu je het zegt heb ik even terug zitten lezen ... Maak er inderdaad een zooitje van :roflmao:
    Dinsdag 24 oktober ( in de avond) had ik een positieve ov test, die woensdag de 25e was de tweede streep nog donkerder. Woensdag heb ik ook last van m’n buik gehad. En donderdag de 26e heb ik nog een ov test gedaan toen was hij nog steeds positief , maar het teststreepje was wel al iets lichter als woensdag.
    En klopt mijn NOD is 10 november.
    Weet niet waar ik met m’n hoofd heb gezeten :oops::roflmao:

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was je ei dus 27 oktober en ben je vandaag dus 10 dpo ;)

Deel Deze Pagina