Hoihoi Ik vroeg me af hoe lang jullie nog door blijven testen? Ik heb vanaf 6 dgn voor nod al een oploop naar positieve testen en 2 dagen voor nod (afgelopen maandag)een positieve digitale clearblue. Omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad, lijkt niks mij zekerheid te geven. Ik heb gisterochtend nog een test gedaan en ook die was super positief. Ik lees nu over die digitale test dat er de komende dagen 2-3 weken op zal moeten staan en heb sterk de neiging dat te gaan checken. Maar het geeft me eigenlijk alleen maar stress. Herkent iemand die testdrang voor bevestiging? En wanneer stoppen jullie met testen? Ik heb mijn test van gisteren even erbij gedaan.
Ik heb tot de digi 3+ aangaf doorgetest door onzekerheid vmk en niet oplopende testen de ronde hiervoor... en heel wat action testen versleten... maar jouw testen laten een nette oploop zien hoor gefeliciteerd!
Streepjestesten vaak tot aan de knaller, daarna niet meer. Cb digitaal doe ik meestal 2x en stop bij 2-3 want daarna geloof ik het wel Jouw testen zien er in elk geval prachtig uit! Gefeliciteerd
Dit keer streepjes test tot een knaller (zoals die van jou), en moest op de testdag zelf ook testen, en op 19 dpo kwam mijn vriend thuis van werk, dit was op 4w5d zwangerschap, en torn heb II de cb digital nog gedaan, en die gaf toevallig 3+ aan, toen ben ik gestopt Maar normaal zou ik gestopt zijn op officiële testdag van het ziekenhuis, dat had dan 17 dpo geweest
Dankjulliewel voor de reacties, ben net toch maar even snel nog 1 gaan halen... en gelukkig staat er nu 2-3.. dus ga nu een stuk geruster het nieuwe jaar in fijne jaarwisseling allemaal!!
Ik test tot ik op de digitale kan lezen dat ik zwanger ben. Bij (licht maar toch) duidelijk positieve streepjes test voor nod doe ik 1 dag na NOD een clear blue. Is die positief, dan stop ik. Ookal geeft deze 1 - 2 weken aan. Een oploop in test kan niet voorspellen hoe een zwangerschap verloopt. Een test geeft alleen aan of je zwanger bent. Zelf 2 miskramen gehad, dus begrijp de onzekerheid als geen ander. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Op 5.4 had ik een bloeding. Had al een week eerder een test met 2-3 gehad. Dus tijdens die bloeding heb ik nog een digitale gedaan. Wist dat er sowieso 3+ op moest staan anders was het gegarandeerd foute boel. Ook wetende dat de 3+ geen verdere garantie zou geven. Diezelfde middag nog een echo gehad. Was een vruchtzakje te zien. Volgens mij ben ik daarna gestopt met testen omdat de streepjestesten hetzelfde bleven (allemaal even knallend). Kortom, 5.4 dus. Je hebt super mooie testen. Ik kan wel zeggen probeer te genieten maar weet uit eigen ervaring dat dat vaak gewoon heel moeilijk is. Dus ik zeg bij deze: gefeliciteerd en aan dat stomme eerste trimester komt uiteindelijk ook een einde waarmee het vertrouwen hopelijk zal groeien.