Hoi iedereen, Op 7/01 een geïnduceerde miskraam opgewekt bij een missed abortion van 8 weken. 31/01 controle gehad wegens aanhoudend bloedverlies, minimaal restweefsel aanwezig en hcg 16. Óok 2 follikels te zien (1 van om en bij 18mm en de andere helft kleiner). Ze verwachten deze week mijn menstruatie? Wegens veranderd slijm toch even getest. Is dit gewoon een piek gezien nakende menstruatie of mogelijks een ovulatie (bvb van de kleinere follikel?). Hcg test was negatief (uitsluiten restweefsel..) Is puur voor mijn gemoedsrust en om een volgende PU te plannen.. en wonderen zijn de wereld niet uit dus wie weet..
Hmmm, vreemd wel, onmogelijk niet, mijn eisprong is ook pas met 26-28 mm. Maar een follikel groeit 2 mm per dag, dan zou jij nu een enorme follikel moeten hebben. Heb wel een gelezen dat de eisprong niet plaats vind en je dan nog een keer een piek kan hebben @RoGiJuLi, jij nog een logica? Zelf nooit eerder zo een positieve OV test gezien bij naderende menstruatie.
Het kan zijn dat het grote follikel een cyste is geworden en je nu een eisprong krijgt van het 2e kleinere follikel die er zat