hallo dames, Mijn vriendin heeft weer een test gedaan. De zwangerschaps test was van matcare. In eerste instantie sloeg hij negatief uit maar na en uur zag je duidelijk een 2e heel lichtroze streep met dezelfde breedte als de controlestreep. Weten jullie of matcare indrooglijntjes krijgt?Ze heeft wel 6 dagen voor haar nod getest. Groetjes cle
buiten de tijd zijn ze niet geldig meer hé die testen... wellicht even een ander testje wagen over 2 dagen met ochtendurine..... sterkte en hoop het beste
Ja, een indrooglijntje heb ik ook wel eens gehad. We waren nog niet bezig met zwanger worden, maar was wel al graag aan het testen. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/171765-indrooglijntje-matcare.html Hopelijk heeft ze snel meer duidelijkheid en een mooie test binnenkort.
Mischien kan je vriendein beter eeen kv2v5 test halen. Ik heb er zes dagen voor nod binnen de tijd heel vaag posi mee getest en 4 dagen voor nod 's middags (na 3 uurtjes niet plassen en drinken) heel duidelijk positief. De testen staan in mn album Liefs mij
JA ze heeft vanmorgen weer een test(wel weer met matcare) gedaan maar deze sloeg negatief uit. Ze heeft wel t gevoel zwanger te zijn, pijnlijke tepels,veel plassen savonds meestal misselijk en een continu honger gevoel zonder trek. Ze is wel pas gestopt met de pil en als t goed is is ze nu 2 dagen voor haar nod. groetjes cle
JA ik denk idd dat ze dat ook beter kan doen. Maar zou het ook niey aan het ontpillen kunnen liggen? Of zijn de symptomen toch meer van een zwangerschap? liefs cle
indroog streepjes zijn altijd, geel of grijs. over een paar daagjes ngo een testje. ik duim voor je xx