Helaas! Ik ben vanochtend ongi geworden. Voor mij pas écht weer een kans in maart volgend jaar.. Manlief is voor een aantal maanden in het buiteland :'( ..
aaaah schatje, wat vervelend zeg! Maar als je alvast je cyclus bij gaat houden dan weet je hoe en wat als edjekroketje thuis komt... Dan kunnen jullie er helemaal voor gaan! Hele dikke kus
Schatties, thnx! Ik ga idd mijn cyclus vanaf nu goed bijhouden dan ben ik er he-le-maal klaar voor als ie terugkomt!
En reken maar van YES dat Ed er klaar voor is als hij terugkomt zolang weg van zijn vrouw Maar het is wel vervelend om tot die tijd met die mega kriebel rond te lopen...
Ja, idd en er dan niet aan kunnen 'werken'... Pff, maar het is me nu wel echt duidelijk: Chloé's brusje gaat écht niet lang meer op zich wachten, als et aan mij ligt!
Nee en weet je wat ik zo leuk vind? Ed wilde eigenlijk maar 1 kindje, maar die is helemaal om sinds Chloé er is! Weetje mijn tuttebel is druk bezig boven zal ff vragen of ze een brusje voor Chloé klaar kan zetten voorjaar 2009 goed?