Hallo meiden, Heeft de kruidvattest (2 van 5 euro) ook indrooglijntjes? Heb gistermiddag namelijk een test gedaan en deze was negatief. Nu in daglicht zie ik een heel duidelijk streepje ( uiteraard te laat, na de afleestijd ) maar dit streepje is dan ook niet roze. Ik heb er net een foto van gemaakt en ik zal proberen om deze hier te krijgen, heb alleen nog geen idee hoe dat moet Liefs
Ja deze testen hebben ook indrooglijntjes. De test binnen 5 min aflezen...de lijntjes die na 5 min komen zijn negatief
Hier een dik jaar terug ook een indroger gehad. Heb er nog een foto van. Al kan het natuurlijk ook gewoon zijn dat een zwangerschap alsnog mis gaat heel vroeg.. En dat je vandaar toch een streepje hebt en daarna weer negatief test
ja maar ik heb geen streepje getest binnen de afleestijd die ervoor staat. Heb alleen maar dit streepje en dit is dus blijkbaar ecth een indrooglijntje...
Hier is een van de vele testen van mij met indrooglijnte. Op de foto beetje onduidelijk, maar in het echt een duidelijke streep. Ik had 10 testen waarvan er 5 een indrooglijntje hadden. Binnen de 5 min een heel vaag lijntje en na 5 min een hele duidelijke.
Sorry ik had je liever een positief antwoord gegeven Suc6 en hopelijk heb je toch snel een posi test in handen.
Ohhh.... ik was zó benieuwd! Ben net thuis van mijn werk, en dacht ff spieken. Toch wel een beetje vreemd... Je zit nu op ongeveer dag 20 na je laatste FM niet? Ik heb geen ervaring met PCO dus ik weet ook niet hoe het dan zit met het hele cyclus verloop dan. Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb meis! Ik hou het hier in de gaten!
Oh... nog even... Je hebt met middag urine getest, toch? Anders morgen even met ochtend urine testen als je nog niet ongi bent.
Heej Cyntje, mijn cyclus nu heeft niks te maken met PCO. dwz, ik heb een eisprong gehad en je zou dan normaal gesproken 14 dagen later onge moeten worden, PCO of niet, dat maakt niet uit. Dus het blijft indd wel een beetje raar. En indd, 20 na fm, dat klopt. Ik zal een deze dagen wel gewoon onge worden en dan dus later dan de bedoeling is blijkbaar. Maar ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat de test van gister wel posi had moeten zijn. En tuurlijk zou het kunnen zijn dat het HCG hormoon nog te laag is maar op een of andere manier denk ik niet dat dat het geval is. Feit blijft dat het een beetje raar is allemaal
hier heb ik er ook een (denk ik) na 5 minuten was niks te zien, ik kijk na 25 minuten nog eens en hoppaaa een zeer duidelijk tweede streepje. Ik hoefde hem niet eens gek te draaien, hij was duidelijk en ook nog eens de paarsige kleur van de controlelijn. Vanochtend was mijn dipstick negatief dus die van de kv zal ook wel echt indroog zijn. Woensdag probeer ik het nog 1 x en dan voor mij geen kruidvat 2v5 meer.... Bekijk bijlage 106538 In het echt is hij echt duidelijk, op de foto krijg ik hem niet zo goed ivm het licht en het is met mijn telefoon gedaan
Gek is dat he? Als ik sommige foto's hier zie zou ik zeggen dat het posi testen zijn.... Oh, wat heb ik toch gekanteld en getuurd met mijn testen. Inderdaad, je zou zeggen dat 20 dagen na laatste fm je of ongi zou moeten zijn óf een echte duidelijke test moeten hebben.
ja eigelijk vind ik de streepjes waarbij je moet kantelen en turen en tegen het licht houden meer onder het kopje 'indroogstreepje' moeten vallen. Sommige testen die ik hier zie vind ik gewoon echt duidelijk en kunnen toch haast geen opdrogertje zijn... Ik zat me laatst ook rot te denken hoe zo'n test nou weet dat de 5 minuten om zijn... Je zult dan toch denken dat dat streepje niet komt als er geen hcg aanwezig is.
Volgens mij ben je zwanger...een voorzichtige felicitatie!!! Ik ben helaas onge geworden(((...echt zwaar balen!!!!
Ik heb ook 2 foto's van indroog streepjes bij kruidvat. Streepjes kwamen altijd pas later opzetten. Soms wel binnen de 5 minuten maar echt niet direct zoals hoort.