Hoe raar is dit dan??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mama01, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama01

Mama01 Lid

2 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wat kunnen jullie uit deze foto van twee dagen ovulatietesten en van twee verschillende merken (Blauw = Action en roze = Sensitest)

Ik heb vanaf 21 t/m 28 januari (dinsdag t/m dinsdag) mijn pil geslikt en daarna niet meer (waarom niet eerder, vriend wilde eerst niet voor een tweede en gaf 28 januari aan dat hij wel voor een kindje wil gaan, dus wegens blijdschap direct gestopt...achteraf miss beter geweest om eerst strip af te maken, maar goed....)

Ik had eigenlijk zaterdag 1 februari mijn ontrekkingsbloeding verwacht. Deze is uitgebleven en waarschijnlijk komt dat doordat ik maar 1 week de pil heb geslikt en te weinig slijmvlies heb aangemaakt, zodat dit niet door mijn lichaam is afgestoten.
    Wel erg hoofdpijn en buikkrampen gehad dat weekend.

Gisteren 3 feburari kreeg ik ontzettend pijn in mijn borsten en had ik steken in mijn buik, vooral links.
    Voor de gein heb ik daarom een ovulatietest gedaan.
    BAM positief.
    Nog 1 gedaan in de avond en voor de zekerheid 1 extra met ander merk.

Ook positief...,.maar dat kan toch helemaal niet???

Vandaag heb ik eigenlijk geen buikkrampen meer en voel ik me lekkerder in mijn vel.
    Rond dezelfde tijd als gisteren weer ovulatietest gedaan van twee verschillende merken (hiervoor ook 2 uur niet gedronken).
    En nu zie je (miss onduidelijk op de foto, maar ze staan er wel) een vaag lijntje....

Wat is jullie conclusie?
    Heb ik positief getest gisteren, omdat ik eigenlijk ongi (ontrekkingsbloeding) had moeten worden??
    Of heb ik toch echt een eisprong gehad (waarschijnlijk geen gerijpt eitje omdat ik toch een week de pil heb geslikt)??

Gisteren wel geklust...
    Zal ik vanavond toch voor de zekerheid klussen, omdat er toch een vaag lijntje staat???

Of is dit gewoon toeval een positieve test??
    *zucht* snap er niks meer van.....:(

Bijgevoegde bestanden:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn conclusie is dat je de derde je lh piek gehad hebt, en je binenn 24 a 48 uur je eisprong krijgt ...tenslotte heb je maar een week de pil geslikt begrijp ik? En nu al een paar dagen niet, dus kans op een eisprong is aanwezig
    Dus klussen 😀

3. Mama01

Mama01 Lid

2 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @XmoonlightX
    Bedankt voor je reactie!:)
    Ik ga het vanavond weer gezellig maken met mijn partner:).

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wil niet zeggen dat ik gelijk heb, masr zal het voor de zekerheid gezellig maken 😉

5. Mama01

Mama01 Lid

2 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad:) Misschien heeft mijn partner ook helemaal geen zin vanavond....haha moet wel leuk blijven natuurlijk....maar toch he, heb dan die testen gedaan en gisteren besprong ik hem zo wat hahaha....stiekem toch heel erg mee bezig...:)

Deel Deze Pagina