Indrooglijntje matcare test (foto!)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tiara, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik twijfel tussen positief en ongeldig. Maar voor de zekerheid nog een keer testen, dan weet je het gewoon 100% zeker :)

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ik ken deze testen zelf maar heb nog nooit een penstreep mee gehad plus het duurt even voordat ze goed droog zijn...... Ik zeg zwanger:)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind het wel een duidelijk streepje maar omdat je binnen de tijd niks zag durf ik niet positief te zeggen. Zou nog een test doen!

4. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0
    #24 Tiara, 1 feb 2014
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014

Heb zojuist nog een test gedaan.. zelfde test van matcare
    En in eerste instantie weer niks maar na een uurtje weer een lichtroze streepje
    Heb er even een foto van gemaakt..
    Zou ik dan echt de pech hebben dat dit nu 2 keer een indrooglijn is?!
    Weet wel dat het niet geldig is als het niet binnen de afleestijd is maar heb nog nooit roze indrooglijntjes gehad en dan ook nog twee keer met dezelfde test..

5. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Pffff... die tests maken het je wel moeilijk zeg!
    Aan de ene kant zou ik zeggen: als er geen hcg is dan zou je geen roze lijn moeten hebben. Maar aan de andere kant: als het pas na een uur kwam dan is het dus geen geldige uitslag.
    Sorry, mijn enige zinnige advies is toch nog maar een keertje te testen. En dan misschien een andere test? Ik had gisteren een heel vaag lijntje op de K2V5, heb vandaag voor de zekerheid gewoon met twee andere soorten getest... dan weet je dat het niet aan de test ligt!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Helaas zou hem toch weer als ongeldig beschouwen.
    Zie je hem binnen de afleestijd en word hij donkerder daarna dat is prima.
    Maar na een uur is echt een indroger.

Idd een ander merk halen bijv kv

7. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ligt het aan mijn tel, want ik zie geen foto??

8. Trotsemama31

Nu zie ik het ik denk positief hoor

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit dus.

Er staat niet voor niets een maximale afleestijd in de bijsluiter. Waar zou dit anders voor zijn?

Bovendien zie ik 3 streepjes op je laatste test. Tussen de C en de T streep zie ik nog een 3e streep wat de test in mijn ogen ongeldig/negatief maakt.

Even met een ander merk testen en dan echt binnen de tijd aflezen.Daarna in de afvalbak/kliko mikken en niet meer naar kijken.

Je zou ook nog een CB Digitaal kunnen doen, die aangeeft zwanger of niet zwanger. Heb je gelijk duidelijkheid!

Succes met testen en ik duim voor een mooie posi test die alle twijfels wegneemt!

10. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ook even een ander merk proberen, dan heb je meer zekerheid.

11. nono

nono Niet meer actief

Ik denk dat je wel HCG in je hebt.. klinkt vervelend maar toch weer opnieuw testen voor de zekerheid.

12. IsaB

IsaB Niet meer actief

Jeetje wat een frustraties zo.
    Ik ken je gevoel maar al te goed.
    Morgen een kv er tegenaan. Zit er een dag tussen en die ene dag kan een wereld van verschil maken. Ik blijf je even volgen en zal voor je duimen meis.

13. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik zou ook nog even 1 van CB proberen met zwanger/niet zwanger dan heb je in 1 x duidelijkheid! Maar aan de andere kant inderdaad hij is wel goed te zien op de foto de lichtroze streep. Doe voor alle zekerheid en voor je eigen gevoel een CB en dan klaar. Succes

14. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Wat n onzekerheid he! Ik denk positief, mijn kruidvat testen waren ook na afleestijd pas duidelijk, anders even een ander merk proberen of een digitale.

15. Trotsemama31

Heb je nog weer getest?

16. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik heb ook een aantal dagen hele lichte lijntjes gehad en verschenen ook na de 5 min pas en was (ben) toch echt zwanger. Ik heb de action testen gehaald (zo goedkoop en heel gevoelig)en elke dag gedaan voor een week haha en elke dag werden ze echt wat duidelijker en verschenen ze steeds sneller. Sommige mensen maken minder snel HCG aan.
    Succes!

17. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0

Zojuist weer een test van Matcare gedaan ( had er drie in huis dit was de laatste ) en nu kwam er binnen afleestijd een heeeel licht streepje te staan..
    Maar deze is moeilijk vast te leggen op de foto.
    Zou het kunnen dat ik langzaam hcg aanmaak, of is dat echt te langzaam dan als ik nu nog geen duidelijke test heb..
    Pf lastig dit.
    Deze week nog een CB halen denk!

18. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0
    Ik zal trouwens zo kijken of hij wat duidelijker is als hij droog is,
    Misschien dat hij dan beter zichtbaar is op de foto..

19. IsaB

IsaB Niet meer actief

Spannend. Ben benieuwd !!

20. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik vind je testen erg duidelijk. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina