Hierbij een foto van net na de test, Het lijntje is heel moeilijk te zien op de foto, in het echt een stukje beter. (Let trouwens niet op het hoekje, er zat een klein haartje op die ik probeerde weg te halen)
Ik denk heeeeeeeel vaag iets te zien.. droogt de test donkerder op? En zou toch echt een andere test ook doen, bijvoorbeeld van kv 2v5.
Ik ook maar nog steeds erg licht.. Waarom niet weer een kv test? Dan kan je goed vergelijken. Of mischien een cb. Vind hem licht positief maar dat waren ze gisteren ook ik hoop het voor je. Met spanning lees ik verder en op naar een mooi testj
Heb zojuist nog even een foto gemaakt in de badkamer met fel licht Hierop is hij (voor mijn gevoel) wat beter zichtbaar
Ik zie wat je bedoelt op de laatste foto. Vind hem grijs... Is hij in het echt roze? Zo ja dan hoop ik dat hij snel duidelijk word!
Zou het trouwens wel een slechte zaak vinden als er 3 keer achter elkaar een indroogstreep komt te staan, heb deze zelf nooit eerder gebruikt dus weet niet hoe andere deze ervaren hebben?
Oh wow! Gefeliciteerd zie net je topic! Super fijn meid Geeft me wel een klein beetje hoop Mja heb nu al een aantal keer getest had hij dan niet goed zichtbaar moeten zijn onderhand?
Nou meiden hij is inmiddels helemaal opgedroogd dus nu is hij wat beter te zien.. Ga morgen of overmorgen nog een testje wagen!
Ben erg onregelmatig dus durf het echt niet te zeggen het schommelt zo erg laatste maanden.. Heb pcos maar ben eerder spontaan zwanger geworden, helaas is dit in een Mk geƫindigd.. We hebben nu zoiets van we kijken het eerst even aan omdat ik eerder spontaan zwanger ben geraakt. Maar deze keer duurt mijn cyclus wat langer dan het normaal al is vandaar
Lijkt erg op mijn test van vandaag. De kruidvat is een stuk duidelijker. Ik vind deze van matcare niet fijn. Ze drogen ook erg lelijk op. Maar ik denk wel dat die van jou ook posi is! Het lijntje is binnen de tijd te zien, hoewel erg vaag, maar droogt duidelijk op. Ik zou een ander merk proberen, dan weet je het zeker