2 positief 1 negatief???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poppetjes, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppetjes

Poppetjes Lid

27 jul 2010
    8
    1
    3
    Vrouw
    Administratiefmedewerker
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal,

Hier een vraagje:

Ik heb vorige week vrijdag een predictor vroege test gebruikt deze was licht positief.
    Gisteren heb ik kruidvat 2v5 gebruikt en deze is positief zie bijlage.
    Vanmiddag weer getest met een CB digitaal deze gaf niet zwanger aan. Wat moet ik geloven??? om gek van te worden:$.
    Heb al veel zitten lezen hier maar heeft iemand ook ervaring met de digitale versie van CB??

Alvast bedankt

2. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Predictor kan je niet te veel op bouwen, geeft vaak vals positief helaas.
    Deze lijkt me licht positief, CB digi heeft meer hcg nodig dus probeer morgen nog een kv 2v5 hopelijk is die donkerder en dan kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent. Succes!

3. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    hallo, mijn testen waren ook zo licht, en 2 dagen nadien liet ik men hcg meten, dat was maar 37. Dus die van kv testen heel snel positief, die van CB hebben meer hcg nodig.

Volgens mij ben je zwanger. (ik heb ook een topc met mijn testen, hcg maar 37,... ofzoiets, kan je eens vergelijken he)

succes! groetjes

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Als je echt digitaal al wil testen, neem dan de CB digitaal met indicator. Die heeft veel minder HcG nodig dan de gewonen digitale. En idd de predictor moet je niet geloven, deze test zelfs bij mannen positief. ;)

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meid, eigenlijk is het heel simpel! je kv is heel licht posi, die heeft maar heel weinig hcg nodig en dus kun je met middagurine nooit posi testen met de digitale van cb...die heeft namelijk veel meer hcg nodig! ...over twee dagen weer een 2 voor 5 van kv en die moet dan duidelijker zijn... daarna kun je wel een cb doen, maar die moet echt 's ochtends hoor! dan is je hcg het meest meetbaar aangezien je urine dan het geconcentreert is..

ik duim voor je!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mag ik even vragen tussendoor welke de gewone digitale is en welke de digitale met indicator? ik heb de cb digitale daarop komt te staan zwanger of niet zwanger en ik heb een digitale met zwanger niet zwanger en dan de tijd hoelang je zwanger bent. is de laatste test de test die sneller positief kan testen?

ik kan me goed voorstellen dat je hiervan onzeker word. je verwacht dat alle testen dan positief testen. ik zie op de kv test wel een tweede streep!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zelfs bij mijn man!!! En het nare is, ook op water reageert ie :(.

De KV ziet er wel posi uit en idd raadt je de CB met digi aan :).

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    kv testen hebben minder hcg nodig dan cb testen
    ik zou anders nog even wachten en dan over een paar dagen met cb digitaal testen, dan krijg je hopelijk meer zekerheid

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik had ook een hele lichte streep op kv test en 1 dag later zei de gewone digi al zwanger !

Maar ik heb ook veel valse streepjes had met de kv 2v5 !

Ik hoop dat jij over een paar dagen een knal test krijgt !
    Succes

IK zou ook gewoon een cb digi met indicator doen dan weet je het gelijk zeker!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Die met indicator is met zwanger/niet zwanger en dan de tijd hoe lang je zwanger bent. Ik had 's morgens een licht streepje en 's middags met deze getest en toen kwam daar zwanger 1-2 weken te staan. ;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

Even wachten voordat je weer de cb gebruikt deze heeft meer hcg nodig..
    Ik zou morgen of beter overmorgen nog eens met de kruidvat testen en dan de dag erna met de cb....

Maar de kruidvat is positief hoor gefeliciteerd!!!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke dank je wel!:)

13. Alita

Alita Niet meer actief

Het enige wat ik zo stom vindt is dat die met "weken indicator" een stuk duurder is en je weken weet je toch al...ja goed soms niet natuurlijk..
    Als je op je kruidvat een beter streepje hebt doet de cb wel/niet het ook hoor, hier tenminste wel..

14. Poppetjes

Poppetjes Lid

27 jul 2010
    8
    1
    3
    Vrouw
    Administratiefmedewerker
    Provincie Utrecht
    Heb inmiddels 2 testen erbij gedaan, vrijdag negatief.
    Heb ook inmiddels een flinke bloeding gehad (geen pijn) maar duurde maar 1 dag. Wat ik raar vond want ik heb gemiddeld 5 dgn mijn menstruatie. Dus maandag weer getest en wat denk je 2 streepjes pfffffffffffffffff hoe bedoel je dat je er gek van wordt :$.
    Heb de huisarts gisteren gebeld en vertelde mij een streep is een streep, je kan niet maar 'n beetje zwanger zijn!!
    Maar goed voor de zekerheid ga ik vrijdag even langs de huisarts daar maar even laten testen.
    Snap dat niet, ik gebruik gewoon de pil:(.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, je kan niet een beetjet zwanger zijn. Het kan evt. innestelingsbloed zijn geweest en nog stommer: het kan zijn dat je zwanger was van een twin en die verloren bent en de ander er nog zit. Je zal vast wel met grote ogen kijken nu, maar het kan echt.....

HCG neemt meestal bij een korte zwangerschap snel af, maar jouw streep wordt duidelijker. Ik hoop zo dat je hartstikke zwanger bent, maar zal vast wel goed zitten :D.

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oeps, maar ik lees dat je de pil gebruikt, dus je zit misschien niet op een zwangerschap te wachten? Sterkte dan...!

17. Poppetjes

Poppetjes Lid

27 jul 2010
    8
    1
    3
    Vrouw
    Administratiefmedewerker
    Provincie Utrecht
    De dokter zei ook al dat het een innesteling zou kunnen zijn. Maar je leest dat dat meestal gaat om wat roze bloed en dit was best heftig. Soms wordt je van lezen ook niet wijzer haha denk dat ik me zelf er alleen maar gek mee maak. Heb al 2 kids (tieners) en herken dit niet wat ik nu mee maak en voel. Misschien omdat ik nu wat (heel veel haha) ouder ben dan bij de vorige twee is mijn lichaam misschien totaal van slag. En een twin...uhmmm... kom niet in de familie voor maar inderdaad zeg nooit nooit.

18. Poppetjes

Poppetjes Lid

27 jul 2010
    8
    1
    3
    Vrouw
    Administratiefmedewerker
    Provincie Utrecht
    Het was/is inderdaad ook niet de bedoeling, maar daarom niet minder welkom. Heb een nieuwe partner en hij heeft zelf nog geen kids. Hij wilde het wel maar dan over een tijdje, maar hij beseft wel dat mijn leeftijd ook een rol dan gaat spelen dus heeft hij zich er bij neer gelegd en komt het wat eerder als gepland (als ik idd zwanger ben) :)

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    elke zwangerschap voelt weer anders aan dan de andere.
    Welke pil gebruik je? microgrynol 30 toevallig?

Niet elke innestelingsbloeding is hetzelfde, ik heb bij beide zwangerschappen geen innestelingsbloedingen gehad, nog geen drupje..

Hoop dat je snel zekerheid hebt maar gezien die 2 testen met streepje grote kans dat je zwanger bent.
    Je kunt idd niet een beetje zwanger zijn zoals de dokter al zei :)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zeker als je de pil slikt en nu in je stopweek zit/zat.. dan is een bloeding niet zo vreemd.. een ontrekkingsbloeding dmv de pil heef tniets met je zwangerschap te maken...ik zeg positief...over een dag of 2 moet ie er wel afknalle..(t streepje).. GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina