indrooglijntje of nie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stephanieej, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    bij mijn eerste licht positieve test stond het streepje ook zo ver naar de c streep toe...bleek echr geen indroger te zijn

2. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

vanochtend toch nog een test gedaan en zie er nu niks staan dus idd een indrooglijntje mn ongesteldheid maar afwachten vandaag dag 78 pfff

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje wat moet je al lang wachten op je menstruatie! jammer dat hij nega was

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Balen meid! hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!!

5. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heel vervelend dat wachten op mijn ongi nu al dag 80 :S was al nar de dokter gweest mar moest gwoon w8e heb ookal n dochtertje en toen was ik binnen 2 maanden zwanger en gewoon na 28 dagen ongi dus de dokter zei dak zoiezo geen pcos kon hebben omdak al n dochter heb en omdat ik al een dochter heb moet het allemaal gewoon kunnen zei ze nou ik vind het maar apart dat ik al 80 dagen wacht op mijn ongi nog nooit gehad zo lang moeten wachten tot je ongesteld word

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Heb je ook nog een nieuwe test gedaan of niet?? Mijn test lijkt wel wat op die van jou.. ben zeer benieuwd

7. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hooii,

nee geen test verder meer gedaan zit nou op dag 81 :S heb je foto van je test?

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  9. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik zie een lijntje hoor!!! Als ik de pijl bedek, precies op dezelfde plek :)

Zou hem voor de zekerheid over doen over 2 dagen om te zien of ie duidelijker word.

10. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie ook idd een lijntje zou em over 2 dagen nog een keer doen om te kijken of die duidelijker word

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Spannend zeg.. Nou zitten we in het zelfde schuitje. Alleen apart dat jij zo lange cyclus hebt.. Heb je dat vaker, of is dat opeens??

12. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben benieuwd bij je , nee heb dit nooit gehad mja dokter zegt dat ik gewoon moet afwachten helaas

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Heel apart hoor.. Vind 80 dagen toch wel heel erg lang.. Maar afwachten is soms ook verschrikkelijk moeilijk.. Vooral als je wilt weten waar je aan toe bent.
    Wanneer ga je weer een testje wagen? Zal voor je duimen

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zit je nog steeds te wachten op je eerste echte ongi na pilstop Stephanieej?

Ik hoop toch dat je niet zo lang hoeft te wachten als ik destijds!
    (Ik moest maar liefst 126 dagen wachten na pilongi. Was in de tussentijd ook al eens naar de huisarts geweest en die zei dat het veel vaker voorkwam na pilstop en dat je soms wel 6 maanden moest wachten op je eerste echte menstruatie! Voordat die 6 maanden voorbij waren, wilde hij niks ondernemen. Gelukkig werd ik 2 weken na het huisartsbezoek ongesteld.)

Ik hoop en duim voor je dat je binnenkort toch duidelijkheid hebt: of ongesteld (zodat je verder kunt met de volgende ronde) of toch zwanger (gewoon af en toe een testje doen).

15. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    @be happyzo 126 dage das helemaal lang hoop ni zolang te hoeven wachtn vind dit al lang haha en wacht op mijn 1ste ongi na de pil idd , bij de 1ste (1Ste kindje) werd ik gwoon na 28 dagen ongesteld kheb al 2x een soort lijntje gehad bij n test mja lijken op indrooglijntjew van kruidvat kwacht t maar af helaas. kga denk pas over paar weke weer testen als ik dan nog steeds ni ongi ben tenminste zegk nou hoor haha en jij friesland

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey Friesland

Ik had precies hetzelfde als jou maar daarna de testen niet meer dus vind toch dat het een indrooglijntje is... anders was hij nu toch wel scherper geworden?

x

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Mw21, dan heb je het toch verkeerd.. want ik heb vanmorgen weer getest, en nu was dit het resultaat:

Bekijk bijlage 122524

En een indroog lijntje kan toch niet na 5 minuten al verschijnen? Dat lijkt me wel een beetje raar..

Dames, ik zit helemaal te shaken, mijn geluk kan niet op. Ik had wel een vaag streepje verwacht, maar dit niet.. Hij kwam meteen!!!

18. mamavansam2010

mamavansam2010 Actief lid

10 okt 2010
    469
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dat is een duidelijk streepje! Gefeliciteerd!

19. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerdddd dat is idd een streep:D

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dank je wel.. Wanneer ga jij testen?? Misschien krijg jij ook wel zo'n knal streep. Ik hoop het zo voor je..!!

Deel Deze Pagina