Zie je, wat zei ik je Prachtige test, lekker genieten nu en het aan je partner gaan vertellen. Nogmaals gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, is toch anders als je het woord zwanger echt ziet staan he? Ik kon het toen pas geloven.
Dank jullie wel allemaal meiden.. Ben nu als de dood dat het misgaat, maar daar moet ik maar niet over nadenken.. echt heel gek idee dat er nu een babytje gaat groeien in mijn buik. Dit zal iedereen wel hebben.
Gefeliciteerd! Zoek maar een mooie nieuwe banner uit. Ja denk dat elke vrouw dat wel herkend die spanning of alles goed gaat.
Ik wilde vanavond naar bed gaan en had met afvegen rood zitten. Ik denk neeehh! Dus even verder gekeken zeg maar, had ik echt rood slijm, later nog oud bloed. Ik heb de huisartsenpost gebeld en daar ZWtest gedaan, negatief! Rrarara.. Gister test ik positief en vandaag negatief. Als ik al een miskraam heb gehad kan het toch nooit zo snel negatief zijn. Plas was goed volgens de doc, want het zou niet uitmaken hoe licht of donker deze is. Ik lees weleens anders, maar goed, zij is dokter dus zal het wel weten. Ondanks dat sta ik nu toch wel voor een raadsel en vraag me af of ik überhaupt wel zwanger ben geweest. Misschien morgenochtend maar weer even testen met CB digital voor de zekerheid. Balen allemaal, weet niet wat ik moet denken, kan in ieder geval niet slapen nu.
He meid Het enigste hoe ik dat kan verklaren is dit. In het ziekenhuis geweest gebruiken ze zeer ongevoelige testen die veel meer hcg nodig hebben dan onze kv testen of de cb met wekenindicatie. Alleen wat slijm gevolgd door bruin zegt helemaal niets heb ik ook gehad bij 9 weken zelfs al. Test straks eens met een kv of cb meid.