Hallo dames, Ik ben heel onregelmatig ongesteld en weet dus echt niet wanneer mijn nod is. Ik heb al ruim 1,5 week last van verscheidene kwaaltjes (die ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter opmerkte). Ik testen bij haar pas bij 7 weken zwangerschap positief.. Wie o wie weet of de testen van de apotheek een indrooglijntje hebben of dat deze test toch heel licht positief is? De reden dat ik het hoesje ervan af heb gehaald is omdat het een plastic raampje is, dit reflecteerde in mijn lens. Hierdoor was de test erg slecht zichtbaar!
Klopt, maar je moet de meest rechtse aanhouden (denk ik).. Daarom ontstaat hier de twijfel! Is het een indrooglijntje of niet?
Van de kring apotheek is de test. Ik heb bij mijn dochter ook meerdere testen gedaan en deze bleven ook altijd spierwit.. Tot de 7 weken zwangerschap dan
Hoe moeilijk ook, we willen nog een weekje wachten (testen op mijn verjaardag).. Als hij dan echt positief is heb ik een geweldig cadeau
Ik vind het apart omdat er 2 vage streepjes op staan, eerlijk gezegd. Wat doet die middelste daar? Maar als ik die er niet bij denk dan zeg ik positief hoor, het streepje is vaag, maar het staat er wel! Ik heb gisteren precies ook zo'n vaag streepje gekregen. Alleen heb ik getest met de 2v5 kruidvat test. Ik krijg normaal ook altijd omo witte testen bij negatief, dus dit is een twijfel gevalletje. Misschien stom, maar ik deed er in de middag een druppel water op en werd die een stuk duidelijker. Maar ik beschouw de test vooralsnog negatief omdat de leestijd om was toen ik er water op deed, ik wacht tot maandag om het nog eens te proberen.
heb zelf ook met apotheek huismerk getest. En toen gaven ze bij de apotheek wel aan dat ik echt overtijd moest zijn omdat deze laat positief testen!! ik heb de test niet uit elkaar gehaald zeg maar maar had 2 dagen na nod gewoon licht positief... Wel iets donkerder als die van jou... maar ik zie ook echt iets!! vind het ook moelijk hoor... anders die van het kruidvat even halen die testen al vroeg positief en dan ook wat duidelijker. Bij deze test moet je echt al veel hormonen hebben om positief te testen. maar goed ik zie wel iets.., en als mij dit zou overkomen zou ik misschien wel van positief uitgaan.tis toch wel echt een streepje!!!
Ik zal zorgen dat ik die 2v5 kruidvat testen in huis heb liggen.. ben reuze benieuwd over een week! Inmiddels is het roze in het midden van de test aardig weg getrokken, maar het 2e streepje blijft er wel vaag opstaan. Afwachten dus
Oei, deze durf ik niet als positief te beschouwen. Ik zie vreemd genoeg ook 2 wazige streepjes. Hopelijk die knaller op je verjaardag! : )
Die middelste is inmiddels weg gevaagd.. kwam waarschijnlijk omdat hij nog vochtig was. Alleen de controle streep en de vage (goede) 2e streep staan er nu nog
Oh wat spannend MamavanLiv! Kun je hem nog eens hier plaatsen met nu de controle streek en de vage (goede) tweede streep?
Morgen zal ik hem opnieuw plaatsen. Ik heb nu de laptop niet aan staan. Heb overigens af en toe laat van een zeurderig gevoel, pijn in mijn onderbuik. Niet constant, maar af en toe. Erg spannend al zeg ik het zelf!
En waarom mag deze niet positief gerekend worden? We willen pas zondag testen.. Dus wachten rustig af. Toen ik de test net had gedaan (die foto staat aan het begin van deze vraag) was die 2e streep al vaag te zien. De meiden vroegen hier of ik hem nog een keer erop wilde zetten nu die droog is (omdat er nog een rozige gloed in het midden van de test zat door de vochtigheid), vandaar de foto. Maar het 2e lijntje is nog net zo als bij de 1e foto.. Agh, we wachten geduldig af
De keren dat ik teste toen ik dus ook niet zwanger was bleven ze echt spierwit.. deze is vaag 'positief'. Hmm, dan heeft die toch hcg gevonden of neemt de test mij in de maling, haha.. Ik ben benieuwd zondag!
Ik zie wel iets. Maar durf er nog niks van te zeggen. Zou inderdaad opnieuw een test doen. Duim heel hard voor je.