Hai meiden, wie kan mij helpen?! Vanmorgen heb ik een test gedaan (4 dgn voor NOD) met MatCare Ultra, die meet vanaf 10 mUI/ml. Super gevoelig dus! En helaas... geen streepje Maar nu kijk ik nog eens naar die test, en ik zie toch een licht streepje! Ik weet dat ik de test niet meer mag aflezen na 15 min. (en dit is er ver na ) maar; Zou het toch nog iets kunnen betekenen??? Wie weet hier iets vanaf? Let me know please! Liefs, BarbaBeer
Zou kunnen! Je zit nog voor je nod toch>? Dusja, nog even geduld en wie wete heb je dan wel binnen de tijd 2 dikke strepen! Succes met wachten.
misschien kun je een foto maken, kunnen we even meekijken. Inprincipe zijn testen ongeldig als je na de verstreken tijd kijkt. Maar zonder hcg ook geen lijntje toch...Kan je helaas niet verder helpen. Succes
Thanks voor jullie antwoorden.. soms heb je even meer brains nodig dan alleen die van jezelf @ Catje; Vrijdag ga ik nog een keer proberen, dan moet het HCG toch zeker verdubbeld zijn..... Nog 3 nachtjes! @ Suuz; Helaas heb ik mijn fototoestel op mijn werk laten liggen. Maar het is ook zo licht, dat ik niet weet of je het wel kunt zien op een foto. Het enige wat ik kan bedenken is dat als het geen HCG is, het een indrooglijntje kan zijn. Whatever that may be ? Liefs, BarbaBeer
het zou een indroogstreepje kunnen zijn, ook zou het kunnen zijn dat je over een paar daagjes toch positief test! laten we daar op hopen! hah suc6!
Ik werd gewoon ongesteld. Heb dit 2x gehad met matcare, had ze gemaild en ze zeiden zelf dat de testen idd indrooglijntjes hebben. Dus zou er niet op tellen, sorry........
@ Sannehai; Blijven indroogstreepjes zichtbaar? Nu is het streepje er namelijk niet meer Volgens mij zit er niets anders op dan geduld te hebben tot NOD...! @ Milla Rose; Had je die streepjes dan binnen de 15 min. Of was dat bij jou ook pas erna? Ben benieuwd! Liefs, BarbaBeer