indrooglijntje Quid?-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door XPertjeX, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen meiden!
    Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan, zo rond 7u40. eerst kwam er niets op, na 10 min keek ik weer en had toch een duidelijk roze lijntje, nu zie je dat lijntje nog steeds. Kheb er al 20x naartoe gekeken. Zou het een indrooglijntje kunnen zijn? Ook na 10min? Is de test dan al ingedroogd?

groetjes Pertje xxx

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Wat staat er in de bijsluiter? De ene moet je binnen 5 min aflezen, de andere binnen 10 min etc. De test is na die termijn niet meer betrouwbaar, maar vind het lastig te beoordelen zonder dat ik het gezien heb....

3. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey marriedgirl, kheb er een foto proberen van nemen maar het lukt niet echt, zie wel duidelijk en heel fijn roze streepje. In de bijsluiter staat dat je het resultaat mag aflezen na 4-5 min. Vanaf 10min is het niet meer betrouwbaar. Dus zit nu enorm met de twijfel :(

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Dan zou ik toch morgenvroeg opnieuw een test doen, en binnen die 5 min kijken of je 2 streepjes krijgt te zien. Lastig he? Pff!

5. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    tis erg! kom er onnozel van. Zal best 2 dagen wachten met testen denk ik. Gezien hcg maar om de 2 dagen verdubbelt. Misschien eens een kv test proberen? xxx

6. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik zou zeker de kruidvat testen halen, en dan die 2 voor 5 euro, die scoren al met een HCG van 8 (huppelepup). Ik had hiervoor online wat besteld, maar die meten pas bij 25!

Zit denk ik in hetzelfde schuitje als jij, heb inmiddels 2x getest, maar veel te vroeg denk ik, want vandaag is het net 2 weken geleden dat er een eventuele conceptie had kunnen plaatsvinden....Ik ga het weekend een kruidvat test proberen, en dan evt na 3 dagen nog eens. Heb namelijk symptomen die wel kunnen duiden op een positieve test! ;) Succes ermee, en er vooral niet TEveel mee bezig zijn!

7. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best wel spannend hé. Kben echt benieuwd! zit nu op dag 29 van mijn cyclus. In de 5de ronde! mijn eerste ronden waren: 27-27-32!!-28. Ik ben een beetje vroeg met testen maar in de ronde van 32 dagen heb ik op de 31ste dag een life-test van de apotheek gedaan en die was echt spierwit, zelfs savonds nog! Kheb vanmorgen 4 min gewacht om te kijken, heb de test laten liggen en dan na 10min weer gekeken en zag een lijntje, mijn vriend wakker gemaakt :p en hij zag het ook. kweet nu enkel niet wat er tussen 4min en 10min gebeurd is, was koffie aan het maken, domme ik :p

Deel Deze Pagina