Hoi meiden, ik moet echt even klagen en vragen hoor. ben nu 2 dagen overtijd. vanmorgen licht roze afgeveegd na het plassen en bij de tampontest alleen maar rozigslijm te zien,meer niet. Nu heb ik wel buikpijn maar niet zoals een ongi. Ook heb ik steken in mn linkerlies,alsof ze er met iets inpoeren zeg maar van binnen. Had gisteren nog een negatieve test maar op aanraden van de huisarts is het pas beter om te testen een week nadat je overtijd bent omdat je dan pas echt een betrouwbaar resultaat krijgt. Je kan daarvoor namelijk nog makkelijk negatief testen. Ik weet echt ff niet meer waar ik aan toe ben. dacht ik word ongi,maar dat is(nog?) niet,of een hele vroege mk? Je gaat de gekste dingen in je hoofd halen. Nu ben ik net terug van de huisartsenpost omdat ik echt pijn heb in mn onderrug(al een week of 1,5) maar deze nu constant is en die steken in mn linker lies die zo erg en pijnlijk is. Inwendig onderzoek gehad en alles was goed,alleen gaf ik wel duidelijke pijn aan links,waar dus de klachten ook vandaan komen. het kon duiden op 3 dingen 1) banden verrekt (geen idee waarmee want kan door mn zere rug geen zware dingen tillen) 2)komende ongi maar die niet doorzet 3)toch een beginnende zwangerschap Wie heeft dit ook zo ongeveer gehad en hoe is dat uiteindelijk afgelopen? Owja,als de klachten erger worden krijg ik desnoods vanavond nog een echo En langzaam maar zeker gaat het wel meer pijn doen... Ben ergens echt heel bang.... help
heb dit ook gehad maar dan zon pijn dat ik dacht dat ik dood ging bleek achteraf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn helaas hoop voor jou dat het goed aflioopt en dat je gewoon heerlijk zwanger bent!
Ze heeft mn binnenkant gevoeld en ik geef zeker te weinig pijn aan voor een bbz. Ook omdat ik verder niet ziek ben. Maar je kan dus wel een dag echt roze verlies hebben? het is overigens alleen als ik een tampontestje doe. Daarbuiten helemaal niet
Ik denk dat je beginnend ongesteld bent. Morgen zal het waarschijnlijk doorzetten. Waar de pijn vandaan komt is moeilijk te zeggen, maar het lijkt niet op een miskraam. Ik wil je wel veel sterkte wensen!
Ik heb altijd vanaf een dag of 2 voor de ongi echt doorzet rozige afscheiding / roze verlies.... bij mij nooit een goed teken dus Heel veel succes, hoop dat je snel duidelijkheid en vooral wat minder pijn hebt!