Hoi hoi, Ik ben nu als het goed is ongeveer 4 weken zwanger.. Nou heb ik over de dag verspreid last van wat duizeligheid.. Hebben jullie dit ook? Liefs An.
Gefeliciteerd! En die duizeligheid is normaal hoor. Had ik ook in mn zwangerschap de eerste weken. Hoort er allemaal bij! Geniet lekker van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! is denk ik wel normaal...ik had het ook in het begin van mn zwangerschap. Nu moet ik erbij zeggen dat mn hb erg laag was, dus als het aanhoud zou ik even bloed laten prikken
door de duizeligheid wist ik bij mijn 2e en 3e dat het raak was. Waren bij mij de eerste symtomen. Hoort erbij, is ook zo weer over!
heeeeeeeeel af en toe, meer als ik opeens te snel opsta., voor de rest gelukkig nog niet veel. alleen me buik zo tegen me maag , een beetje rekkend gevoel - nu al - en veel honger, ik blijf maar eten maakt niet uıt wat ık tegenkom vınd alles lekker momenteel ben 3kg aangekomen
Ik heb dat met 4 weken ook een dag heel extreem gehgad ging zelfs bijne tegen de vlakte dat ik uit bed stapte moest weer gaan ligen. Zal wel met de bloeddruk te maken hebben gehad want die is normaal al laafbij mij ongeveer 95 om 50. dus als ie dan nog meer zakt word t vervelend
ik heb het ook heel erg gehad.. vooral als ik ff stil stond... mijn hb was 8.6 dus hoog en goed.. volgens de vk was het omdat je aderen alvast wijder worden voor t extra bloed wat je krijgt in je zwangerschap... bij mij is het vanzelf over gegaan.. maar op de momenten dat ik het had hielp iets zoets heel goed
Ik heb het denk ik nu 2 a 3 keertjes gehad als ik snel opstond of bukte en dan overeind kwam.. Verder niet duizelig.
ook ik ben duizelig. zaterdag zwart voor de ogen. blijkt dat mijn bloeddruk erg laag is (onderdruk 49). Normaal had ik ook geen hoge bloeddruk, maar dit is wel erg laag. Kon goed door de zwangerschap komen. WEllicht heb jij hier ook last van. groetjes Odette
ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, maar vermoed het wel! heb sinds mijn vermoedelijke innesteling elke dag heelde dag door last van duizeligheid. Heel vervelend, vooral als je aan het lopen bent dat je zo licht in je hoofd bent, ik heb elke keer het gevoel dat ik flauw ga vallen!
oei! je bent pas 5 weken zwanger en nu al 3 kilo aangekomen? Pas op joh! Dat gaat veel te hard! Straks ben je na de bevalling nog steeds 30 kilo te zwaar!